پوچتینو: باید ومبلی را تبدیل به یک دژ مستحکم کنیم

پوچتینو: باید ومبلی را تبدیل به یک دژ مستحکم کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از اینکه تاتنهام نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در ومبلی با شکست پشت سر گذاشت، به نظر می‌رسد مربی این تیم اعتقاد دارد در دیدارهای آینده ومبلی محل بهتری برای مسابقات این تیم خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، سرمربی تاتنهام از بازیکنانش خواست تا در ورزشگاه ومبلی با آرامش بیشتری به میدان بروند تا در دیدارهای آینده برابر حریفان عملکرد بهتری داشته باشند. در حالیکه ورزشگاه اختصاصی تاتنهام، وایت هارت لین برای ساخت ورزشگاهی پیشرفته تخریب شده است، این تیم در مسابقات اروپایی خود در ورزشگاه ملی انگلیس، ومبلی به میدان می‌رود. اولین دیدار تاتنهام در این ورزشگاه در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-1 به سود موناکو به پایان رسید اما به نظر می‌رسد پوچتینو اعتقاد دارد در دیدار های آینده این تیم، شاگردانش با آرامش بیشتری در ومبلی به میدان خواهند رفت. بنابراین مربی آرژانتینی تاتنهام از بازیکنانش خواست تا با عملکرد خوبشان، ومبلی را تبدیل به دژ مستحکم این تیم در رقابت‌های اروپایی کنند. او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل لورکوزن در این رابطه اعلام کرد:

برای تمامی تیم‌های جهان آمدن به ومبلی اتفاق جالبی است اما حضور در ومبلی برای ما باید شرایط بهتری ایجاد کند چراکه 90هزار تماشاگر در این ورزشگاه از ما حمایت می‌کنند و باید سعی کنیم انرژی این هواداران را در بازی به جریان بی‌اندازیم. در بازی اول مقابل موناکو همه چیز برای ما جدید بود، رختکن، محل قرارگیری خانواده و آشنایان بازیکنان و جو ورزشگاه برای ما جدید بود. در دیدار فردا شرایط متفاوت خواهد بود چراکه با آشنایی بیشتری پا به این ورزشگاه خواهیم گذاشت. امیدوارم این آشنایی به ما کمک کند تا بتوانیم به پیروزی برسیم. در اولین دیدارمان در ومبلی دو گل زودهنگام دریافت کردیم ولی بازی زیبایی ارائه دادیم، حالا باید بازی هوشمندانه ای ارائه دهیم، از ابتدای بازی باید سعی کنیم  مالک توپ و میدان شویم و به نتیجه دلخواهمان برسیم. این درس‌هایی است که باید از اولین بازی بگیریم.

تاتنهام ستاره خط حمله خود، هری کین را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و این مسئله زمانی نگران کننده می‌شود که بدانیم تاتنهام بدون کین، در 5 بازی گذشته تنها 3 گل به ثمر رسانده است، با این حال پوچتینو از شاگردانش خواست تا با دقت بیشتری در یک سوم حمله حضور داشته باشند. او در این خصوص افزود:

باید در فاز تهاجمی پیشرفت کنیم و با روحیه هجومی بیشتری پا به میدان بگذاریم و عملکرد خط حمله را بهتر کنیم. تقریبا به اندازه گذشته موقعیت گل خلق می‌کنیم اما در مقابل دروازه عملکرد خوبی نداریم، در این رابطه با شاگردانم صحبت کرده‌ام و تلاش کرده‌ایم که در این زمینه پیشرفت کنیم. از نظر آماری، آمار خوبی از حیث خلق موقعیت و شوت به سمت دروازه داشته‌ایم اما در زمینه گلزنی عملکرد بسیار بدی داشته‌ایم و باید سعی کنیم در این زمینه پیشرفت کنیم.

1899