تیری هانری: ژیرو می تواند به قهرمانی آرسنال کمک کند

تیری هانری: ژیرو می تواند به قهرمانی آرسنال کمک کند

وبسایت رسمی برنامه نود - تیری آنری، ستاره فراموش نشدنی فرانسوی به تمجید از مهاجم هم وطن خود پرداخته است و می گوید که اولیور ژیرو می تواند به آرسنال در مسیر قهرمانی کمک کند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، در هفته ای که گذشت آرسنال توانست با نتیجه 4 بر 1 مقابل ساندرلند به پیروزی برسد. در این دیدار دو گل از 4 گل آرسنال را ژیرو به ثمر رساند. تیری آنری در خصوص این بازیکن گفت:

او می تواند مرد موثر آرسن ونگر در پلن بی آرسنال باشد. نمی دانم او دوست دارد نیمکت نشین باشد و به عنوان یار تعویضی به بازی بیاید یا خیر ولی مطمئنم که این بهترین تصمیم آرسن ونگر بوده است. او می تواند با کمک ژیرو قهرمان شود.

وی افزود:

آیا ژیرو می تواند این مساله را قبول کند یا خیر؟ مشخصا آرسن ونگر دوست دارد با الکسیس در خط آتش بازی کند. در دیدار با ساندرلند ژیرو به عنوان یار ذخیره وارد میدان شد و به بهترین شکل وظیفه اش را انجام داد. در باشگاه های بزرگ مهاجمان متعدد با قابلیت های مختلف حاضر هستند. ژیرو فوق العاده است. مخصوصا در بازی هوایی. به نظرم آرسن ونگر با حضور اوزیل و سانچز دست بازی برای انتخاب شیوه حمله تیمش دارد. حتی می تواند ژیرو و سانچز را با هم بازی بدهد و الکسیس را به یک خط عقب تر ببرد.

1313