سرمربی ناپولی، اینسینیه را تنبیه نمی کند

سرمربی ناپولی، اینسینیه را تنبیه نمی کند

وبسایت رسمی برنامه نود - لورنزو اینسینیه پس از رفتارش در بازی یوونتوس و ناپولی با تنبیهی از جانب مائوریزیو ساری مواجه نخواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، سرمربی ناپولی برنامه ای برای تنبیه اینسینیه پس از خشم وی از تعویض مقابل یوونتوس در بازی شنبه گذشته ندارد. ملی پوش ایتالیایی پس از تعویض شدن با امانوئله گیاچرینی در دقیقه 61 بازی با یوونتوس با خشم از زمین خارج شد. ناپولی در این بازی با نتیجه دو بر یک خارج شد. گفته می شود که اینسینیه پس از بازی از مربی ناپولی عذرخواهی کرده است و به احتمال فراوان در بازی مقابل بشیکتاش در استانبول فیکس خواهد شد.ساری گفت که شخصا برنامه ای برای تنبیه اینیسنیه ندارد. وی اظهار داشت:

اگر باشگاه بخواهد او را جریمه کند به خودشان مربوط است. من شخصا او را تنبیه نخواهم کرد. به دنبال انتقام گیری شخصی نیستم بلکه صلاح تیم را می خواهم. سعی می کنم که تصمیم هایی را بگیرم که به سود تیم باشد و احتمال دارد که با برخی رفتارهای بچگانه برخوردی نداشته باشم.

ناپولی در حال حاضر پس از سه بازی در مرحله گروهی چمپیونزلیگ بالاتر از بشیکتاش صدرنشین است . ساری در مورد بازی رفت با بشیکتاش گفت:

در بازی رفت اشتباهاتی داشتیم. مسلما نباید اشتباهات بازی رفت را تکرار کنیم. از حضور در این بازی هیجان انگیز خرسند هستم. حضور در چنین بازیهایی باعث افتخار من است.   تیم من شخصیت فوق العاده ای دارد و این را در تورین نشان داد. در مقابل یوونتوس هرگز نترسیدیم و موقعیت هایی که روی دروازه ایجاد کردیم بیش از دروازه آنها بود اما باید اشتباهات را رفع کنیم. در تورین بهترین عملکرد دفاعی خود را داشتیم.  بیش از حریف شوت زدیم  اما باید از فرصت هایمان بیشتر استفاده می کردیم.  آنها در ترکیه  و اروپا بی شکست هستند و به همین خاطر باید قدرت تیمی خود باشیم نه جو بازی حریف. ما آماده هستیم.

1140