استفاده از تاکتیک های راگبی در تمرینات لیورپول

استفاده از تاکتیک های راگبی در تمرینات لیورپول

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول می گوید برای آنکه لوریس کاریوس سنگربان این تیم به آمادگی جسمانی لازم برای حضور در رقابت های لیگ برتر انگلیس دست یابد، از تاکتیک های ورزش راگبی برای این دروازه بان استفاده می شود.

به گزارش وب سایت نود، لوریس کاریوس که از ابتدای این فصل به تیم لیگ برتری لیورپول پیوسته است، در پنج بازی در لیگ برتر برای تیم قرمزپوش به میدان رفته است.

پس از اشتباهاتی که لوریس کاریوس دروازه بان آلمانی تیم فوتبال لیورپول در بازی های این تیم انجام داده، یورگن کلوپ سرمربی این تیم تصمیم گرفت تا برای آمادگی بیشتر این دروازه بان در طول تمرینات این تیم، از تاکتیک های راگبی استفاده کند. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در گفتگو با رسانه های بریتانیایی اظهار داشت:

جان آکتربرگ (مربی دروازه بان های لیورپول) اخیراً در محل تمرینات تیم با استفاده از تصاویر و تاکتیک های بازی راگبی، دروازه بان تیم را برای دریافت توپ های بلند به چالش کشیده است. او برای آنکه بتواند کاریوس برای رقابت های پرفشار و سنگینی مثل لیگ برتر آماده کند، از سیستم های مختلفی استفاده می کند. این تمرینات بسیار مهم هستند. شما به عنوان یک مربی باید کارهای مختلفی را انجام دهید. شما به عنوان یک دروازه بان باید ابتدا تکنیک های این پست مهم در فوتبال را یاد بگیرید، و سپس تمرینات مربوط به سازگاری با شرایط واقعی بازی را شروع کنید. تمریناتی که مربی دروازه بان های تیم ما انجام می دهد، تمرینات خاصی است که در لیگ برتر برای دروازه بان های تیمها انجام می شود. ما باید دروازه بان های آماده ای را برای حضور در رقابت های لیگ برتر در اختیار داشته باشیم و آنها را آماده سازیم و این همان کاری اسن که جان آکتربرگ انجام می دهد.

در حال حاضر تیم فوتبال لیورپول از دو دروازه بان به نام های لوریس کاریوس و سیمون مینیوله در ترکیب خود در در رقابت های لیگ برتر انگلیس استفاده می کند.

2081