مارکیزیو: رم بزرگترین حریف یوونتوس است؛ انگیزه زیادی دارم

مارکیزیو: رم بزرگترین حریف یوونتوس است؛ انگیزه زیادی دارم

وبسایت رسمی برنامه نود - کلودیو مارکیزیو معتقد است که جدی ترین رقیب یوونتوس، تیم رم است اما از ناپولی نیز تمجید کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، بیانکونری طی 5 فصل گذشته فاتح اسکودتو شده است، و در حال حاضر بعد از گذشت 11 هفته با 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، صدرنشین است. مارکیزیو در مصاحبه با JTV گفت:

با نگاه کردن به جدول می گویم که بزرگترین حریف ما رم است. هرچند ناپولی هم ترکیب خوبی دارد، و علیرغم فروش گونزالو هیگواین هنوز هم می توانند خود را پیدا کنند چون بازی های زیادی باقی مانده است. رم با امپولی مساوی کرد، اما خوب بازی کردند. نحوه بازی حریف اساسی است، اما در نهایت کسب سه امتیاز خانگی است که اهمیت دارد.

مارکیزیو به تازگی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی مدت به ترکیب تیم بازگشته است و در دیدار روز شنبه مقابل ناپولی ریسک نکرده و از ابتدا به میدان نرفت:

برای مدتی طولانی از میادین دور بوده ام و میل زیادی برای بازگشت به میادین دارم. می خواهم این میل را به تیم نیز منتقل کنم. می خواهم همه توانم را به کار گیرم، واقعاً با انگیزه هستم و آن را به هم تیمی هایم نیز منتقل خواهم کرد. هر سه روز یک بار بازی کردن آسان نیست و کمی کاهش انگیزه اجتناب ناپذیر است. من تازه برگشته ام و شروع مثبتی داشتم اما می دانم این نوع مصدومیت ها ممکن است گاهی اوقات باعث افت عملکرد شوند. مهم این است که خوب کار کنم و همیشه حداکثر توان خود را به کار گیرم.

1771