بارتومئو در تلاش برای مادام‌العمر کردن قرارداد مسی

بارتومئو در تلاش برای مادام‌العمر کردن قرارداد مسی

رئیس بارسلونا قصد دارد مسی را تا پایان دوران فوتبالش در نوکمپ نگه دارد.

به گزارش کاپ، خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد با تمام توان مایل است لیونل مسی، اعجوبه تیمش را تا پایان دوران فوتبال در نوکمپ نگه دارد.

 او گفت: مسی و هر بازیکن دیگری در دنیا حق تغییر باشگاه را دارد. لیونل تا پایان جام‌جهانی 2018 با ما قرارداد دارد و از همکاری با بهترین بازیکن جهان خوشحال هستیم.آینده قابل‌ پیش‌بینی نیست اما ما همیشه سعی کرده‌ایم مسی را متقاعد کنیم در بهترین باشگاه و شهر دنیا مشغول بازی و زندگی است. او هنوز 29 سال سن دارد و مانند جوانان باانگیزه به توپ ضربه می‌زند. او سبک بازی خودش را هم تغییر داده و اکنون روز به روز بهتر می‌شود. عده زیادی پس از رسیدن به شهرت متوقف می‌شوند اما مسی، نه. واقعا هیچ کس نمی‌داند لیونل کجا متوقف خواهدشد! در چند ماه آینده برای تمدید قرارداد با او مذاکره خواهیم کرد. دوست داریم قرارداد مرد آرژانتینی با ما مادام‌العمر باشد.

 بارتومئو درباره پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی افزود: او در حال حاضر در تیم انگلیسی شرایط خوبی دارد و عملکرد درخشانی رقم زده است. ما و هواداران بارسلونا به شدت خواهان بازگشتش به نوکمپ هستیم اما متاسفانه تحت یک قرارداد 3 ساله با منچسترسیتی است.