پیش بازی آیندهوون - بایرن مونیخ؛ آنچلوتی در اندیشه مسجل کردن صعود تیمش

پیش بازی آیندهوون - بایرن مونیخ؛ آنچلوتی در اندیشه مسجل کردن صعود تیمش

وبسایت رسمی برنامه نود - از دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان بایرن مونیخ روز سه شنبه با آیندهوون دیدار خواهد کرد.به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ پس از کسب برد 4-1 مقابل آیندهوون در هفته سوم لیگ قهرمانان، این بار در بازی برگشت به مصاف این تیم خواهد رفت. شرایط جدول به گونه ای است که بایرنی ها با کسب برد در این بازی می توانند صعود خود به مرحله بعدی رقابت ها را مسجل کنند و در بازی های آینده برای صدر نشینی با اتلتیکو مادرید رقابت کنند.

وضعیت کلی دو تیم

آیندهوون: تیم فیلیپ کوکو در اردویزه هلند وضعیت جالبی ندارد و پس از آنکه چند هفته نتایج بدی کسب کرد با دو برد هفته های گذشته خود را به رده چهارم جدول رسانده است اما هنوز 7 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. این تیم در 3 بازی خود در این فصل لیگ قهرمانان تنها 1 امتیاز کسب کرده و شاید تنها امیدش رسیدن به رقابت های لیگ اروپا باشد. آیندهوون در حالی به مصاف بایرن مونیخ می رود که در 5 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان موفق به کسب برد نشده اند. این تیم در 3 بازی آخر مقابل بایرن مونیخ به صورت میانگین 2.5 گل دریافت کرده است. کوکو برای این بازی نمی تواند از بازیکنانی نظیر یرون زوئت، هندریس، سیم دی یونگ، لوسیان نارسینگ و یورگن لوکادیا استفاده کند.

بایرن مونیخ: تیم آنچلوتی روی دور برد قرار دارد و در 3 بازی اخیر بردهای قاطعی کسب کرده است و دوباره فاصله خود با تیم های بوندس لیگا را افزایش داده است. بایرن مونیخ ابتدای هفته در زمین آگسبورگ به برتری 3-1 رسید و آنچلوتی در حالی که بیشتر بازیکن های خود را در اختیار دارد به هلند سفر کرده است. ریبری و مارتینز تنها بازیکنانی هستند که آنچلوتی در این بازی نمی تواند از آن ها استفاده کند.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899