تورس: امیدوارم در بازی با روستوف، طلسم عدم گلزنی را بشکنم

تورس: امیدوارم در بازی با روستوف، طلسم عدم گلزنی را بشکنم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم کهنه کار اتلتیکو مادرید اسپانیا امیدوار است تا پیش از انتقال بازی های خانگی باشگاه مادریدی به ورزشگاه جدید، در لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش وب سایت نود، فرناندو تورس مهاجم باشگاه اتلتیکو مادرید هرگز نتوانسته در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ویسنته کالدرون گلزنی کند، و آرزو دارد تا پیش از انتقال به ورزشگاه جدید به این حسرت خود پایان دهد.

فرناندو تورس همراه با دیگو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی با روستوف در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شده بود. وی درباره شرایط تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا گفت:

خیلی خوشحالم که اینجا هستم، هر بازی که در این ورزشگاه انجام می دهیم به معنی اینست که انگار آخرین بازی ما در ورزشگاه است. امیدوارم این لحظات تا آنجا که امکان دارد ادامه یابند. ما تیم جنگنده ای داریم و مبارزه ای سخت و سالم را برگزار می کنیم. همه اعضای تیم به خوبی می دانند که وقتی از ما درخواست می شود باید برای حضور در میدان حاضر باشیم. این دیدار برای ما بسیار مهم است و پیروزی در این دیدار می تواند صعود ما به مرحله بعدی مسابقات را تضمین کند. اگر میخواهیم به عنوان تیم صدرنشین گروه صعود کنیم، هیچ راهی جز پیروزی در این دیدار نداریم. همه ما می دانیم که همیشه مهم ترین مسابقه تیم، مسابقه بعدی است. زمانی که بازی به پایان می رسد، در مورد بازی بعدی فکر و برنامه ریزی خواهیم کرد. ما هرگز نمی توانیم بدون توجه به اهمیت یک دیدار، به دیدار بعد از آن فکر کنیم.  

وی در ادامه هم توضیح داد:

شما هرگز نباید فراموش کنید که باید متواضع باشید. این یکی از چیزهایی است که در تیم اتلتیکو یاد می گیرید. باشگاه ما توانسته به بالاترین سطح از فوتبال اروپا برسد، اما همچنان متواضع عمل می کند و به همه حریفانی که روبروی ما قرار می گیرند، احترام می گذارد. ما پیام رئیس باشگاه را به خوبی باور می کنیم زیرا نمی توانیم چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان لحظه ای درنگ و تعلل کنیم. به نظر من با این بازیکنانی که در اختیار داریم، هنوز روزهای خوب ما در راه است.

تورس در مورد گلزنی در ویسنته کالدرون در لیگ قهرمانان اروپا هم گفت:

وظیفه هر مهاجمی گلزنی است، و من هم امیدوارم که در بازی برابر روستوف بتوانم در ویسنته کالدرون گلزنی کنم. همه می دانند که من در لیگ قهرمانان اروپا در کالدرون هنوز برای اتلتیکو مادرید گلزنی نکرده ام و دوست دارم در این بازی به این طلسم پایان بدهم. می خواهم خاطره گلزنی در این ورزشگاه را برای خودم داشته باشم. البته این مسئله ای نیست که بخواهم همه فکر و ذکر خود را روی آن متمرکز کنم؛ بلکه هدف اول من پیروزی تیم است.

2081