ویسنته کالدرون آماده پذیرائی از ستاره‌های ایرانی

ویسنته کالدرون آماده پذیرائی از ستاره‌های ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم های آتلتیکو مادرید و روستوف امشب از ساعت 22:15 دقیقه در حالی مقابل هم صف آرایی می کنند که میزبان اسپانیایی با سه برد متوالی در دور رفت صدرنشینی اش در گروه مسجل است و با یک برد دیگر صعودش را نیز قطعی می کند، بردی که طرفداران پرشمار روخی بلانکو انتظار دارند در مصاف امشب رقم بخورد تا کار صعودشان به عنوان صدرنشین به دو بازی دیگر نکشد.

اما در این بین روستوف به عنوان نایب قهرمان روسیه با دو شکست و تنها یک تساوی در اولین تجربه حضور در این ترونمنت بزرگ با این انگیزه به ویسنته کالدرون پا می گذارد که بتواند شانس سوم شدن در گروه و صعود به رقابت های حذفی یورولیگ را زنده نگه دارد. هدفی که میسر نمی شود مگر این که این تیم در سه بازی باقیمانده امتیازات خوبی به دست بیاورد. روس ها در بازی قبلی خود مقابل آتلتیکو در خانه با نتیجه 1-0 شکست خوردند تا بعد از بازی دیگو سیمئونه ساختار تدافعی روستوف را به دژی بتنی تعبیر کند و حالا با اتکا به این نقطه قوت شاگردان قربان بردی اف به مصاف آتلتی می روند تا در جدال حیثیتی سربلند بیرون بیایند.

اکثر رسانه های روسی در پیش بینی های خود سردار آزمون و سعید عزت الهی را در ترکیب احتمالی مصاف با حریف قدرتمند اسپانیایی قرار داده اند، اتفاقی که می تواند ویسنته کالدرون را به ورزشگاهی رویایی برای دو جوان ایرانی تبدیل کند تا بیشتر از قبل نام خود را بر سر زبان ها بیندازند. آزمون بعد از 15 بازی گل نزدن بدجوری در حسرت گلزنی می سوزد و امیدوار است همان طور که کارشناسان اسپانیایی از او به عنوان مهاجم خطرناک روستوف نام برده و به سیمئونه هشدار دادند، شایستگی هایش را دوباره نشان دهد.

سعید عزت الهی اما با جو حاکم بر ویسنته کالدرون چندان غریبه نیست چون تا فصل قبل در تیم جوانان آتلیتیکومادرید عضویت داشت و حالا به عنوان مرد شماره 6 روستوف به جمع رفقای قبلی بازمی گردد تا نشان دهد درس های خوبی از حضور در باشگاه مادریدی کسب کرده است. مصاف امروز سعید با هافبک های قدرتمندی همچون گابی، کوکه، کارسکو، گایتان و ... می تواند آزمون بزرگی برای این جوان خوش اندام ایرانی باشد.

بازیکنان روستوف شب گذشته آخرین جلسه تمرینی خود را در زمین اصلی ورزشگاه ویسنته کالدرون انجام دادند و نزدیک به 70 دقیقه با نظارت قربان بردی اف، مدیر فنی و سایر مربیان برنامه های تاکتیکی برای بازی امشب را مروز کردند، تمرینی شاداب که آزمون و عزت الهی هم با انگیزه های خاص در آن شرکت داشتند.