پیش بازی اتلتیکو-روستوف؛ شب سخت یاران سردار در ویسنته کالدرون

پیش بازی اتلتیکو-روستوف؛ شب سخت یاران سردار در ویسنته کالدرون

وبسایت رسمی برنامه نود - سه‌شنبه‌شب و از هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو مادرید در خانه میزبان روستوف خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از ساعت 23:15 سه‌شنبه و در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده کریگ تامسون اسکاتلندی خواهد بود.

شاگردان سیمئونه در حالی پای به این بازی می‌گذارند که با 3 پیروزی و 9 امتیاز، بالاتر از بایرن‌مونیخ، صدرنشین گروه هستند. هرچند بازی رفت در خانه روستوف با برتری خفیف 1-0 اتلتیکو همراه بود و آن‌ها می‌دانند ممکن است برابر این تیم روسی به مشکل بخورند. در این بازی احتمالا شاهد حضور مجدد کوکه در ترکیب اتلتیکو خواهیم بود. این بازیکن به علت اخراج مقابل سویا، دیدار ابتدای هفته مقابل مالاگا را از دست داده بود. ضمن اینکه حضور گایتان در این بازی هم در هاله‌ای از ابهام است. سیمئونه برای این بازی السیو چرچی و اگوستو فرناندز را قطعاً در اختیار ندارد و احتمالا خیمنز نیز به این بازی نخواهد رسید. اتلتیکو مادرید در‌صورت پیروزی در این دیدار، صعودش قطعی خواهد بود.

در سوی دیگر میدان اما روستوف در حالی پای به این بازی می‌گذارد که شرایط سختی دارند و تنها یک پیروزی در شش دیدار اخیر خود ثبت کرده است. به نظر می‌رسد مشکلات این باشگاه باعث شده از فرم خوب فصل پیش فاصله بگیرند. آن‌ها در حال حاضر با 11 امتیاز اختلاف نسبت به زنیت، در رده هفتم لیگ روسیه قرار دارند. گاتکان و کالاچف بازی ابتدای هفته این تیم را از دست دادند و برای این بازی هم شرایط مشخصی ندارند. سردار آزمون و سعید عزت اللهی برای این بازی مشکلی نخواهند داشت.

ترکیب احتمالی دوتیم

 نکات آماری بازی

اتلتیکو در کنار لسترسیتی و بارسلونا تنها تیم‌هایی هستند که هر سه بازی قبلی این فصل را پیروز بوده‌اند.در دوران سیمئونه، اتلتیکو 14 بازی از 18 بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان را پیروز شده است.در این بازی‌ها، 15 کلین شیت نیز برای اتلتیکو ثبت شده است.تنها بازی خارج از خانه روستوف در لیگ قهرمانان به شکست 5-0 مقابل بایرن ختم شده است.هیچ باشگاه روسی در رقابت‌های اروپایی در خاک اسپانیا موفق به ثبت کلین شیت نشده است.تنها وراتی با 371 لمس توپ، رکورد بهتری از کوکه با 347 لمس توپ در فصل جاری لیگ قهرمانان ثبت کرده است. رکورد 140 لمس توپ این ملی پوش اسپانیایی در دیدار رفت دو تیم، بالاترین میزان بین بازیکنان این فصل بوده است.یان اوبلاک تنها دروازه‌بانی است که بین دروازه‌بانان با بیش از ده مهار توپ، رکورد مهار 100 درصدی دارد.پیش بینی نتیجه بازی