گوتزه: می خواهم مجدداً با دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسم

گوتزه: می خواهم مجدداً با دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسم

وبسایت رسمی برنامه نود - ماریو گوتزه بعد از اینکه فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2012/13 را به علت مصدومیت از دست داد، رؤیای مجدد رسیدن به این مرحله را دارد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این ملی پوش آلمانی بعد از دورانی ناموفق در بایرن مونیخ، در تابستان فصل 2016/17 به دورتموند بازگشت و حالا در مصاحبه با سایت یوفا می گوید:

من تقریباً شانس بازی در فینال را داشتم اما مصدومیت اجازه نداد. تکرار دوباره این اتفاق، تحقق بزرگترین رؤیای من خواهد بود. هر روز برای این هدف تلاش می کنم. خاطرات خوبی از سال 2012/13 دارم چون به فینال رسیدیم اما حیف شد که در آن سال نتوانستیم قهرمان رقابت ها شویم. هرچند مدت زیادی از آن زمان می گذرد. روی آینده و لیگ قهرمانان امسال تمرکز کرده ام. ما تیمی بسیار جوان اما قدرتمند هستیم. ما پتانسیل و کادر فنی فوق العاده به همراه روحیه تیمی مناسب برای رسیدن به فینال را داریم. هماهنگ کار می کنیم اما جاه طلبی های بزرگی داریم. این مهمترین چیز است و من تنها به آینده نگاه می کنم.

البته که رسیدن به این هدف سخت خواهد بود، اما این واقعیت که چنین جاه طلبی هایی داریم، در نوع بوروسیا دورتموند است. همین ما را از دیگران متمایز می کند.

1771