گری نویل: ایجاد ذهنیت گل نخوردن، بزرگترین دستاورد کونته برای چلسی است

گری نویل: ایجاد ذهنیت گل نخوردن، بزرگترین دستاورد کونته برای چلسی است

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن سابق منچستر یونایتد و کارشناس فعلی شبکه اسکای اسپورت معتقد است که بزرگترین دستاورد کونته ایتالیایی برای چلسی، ذهنیت گل نخوردن و بسته نگه داشتن دروازه این تیم است.

به گزارش وب سایت نود، آبی پوشان لندن در چهار بازی گذشته خود به چهار پیروزی دست یافته و با زدن 11 گل و بدون گل خورده روزهای خوبی را سپری می کند.

تیم فوتبال چلسی در چهارمین دیدار متوالی خود در لیگ برتر انگلیس توانست به پیروزی دست یافته و همچنین دروازه خود را بسته نگه دارد. پس از شکست سنگین 3 بر صفر چلسی برابر آرسنال در هفته ششم لیگ برتر، آبی پوشان لندن دست به تغییر سیستم زده و به 3-4-3 روی آورد. از آن بازی به بعد، چلسی به تیم دیگری تبدیل شد و انسجام بسیار خوبی که در خط دفاعی پیدا کرد توانست در چهار بازی متوالی به پیروزی رسیده و البته پیروزی های خود را بدون گل خورده به دست آورد. گری نویل کارشناس شبکه اسکای اسپورت در تحلیل بازی تیم فوتبال چلسی پس از پیروزی برابر ساوتهمپتون گفت:

این تیم چلسی در بازی این هفته هیچ اشتباهی نداشت، آنها حتی یک حرکت اشتباه هم در جریان بازی نداشتند. آنها با تمرکز و حواس بالایی بازی می کنند اما داشتن ذهنیت گل نخوردن دستاورد بزرگی برای این تیم در هفته های گذشته است. این بزرگترین دستاورد کونته برای چلسی بود که باعث موفقیت این شده و با همین روند می توانند شاهد پیروزی های بیشتری باشند.

2081