گرت بیل:هرگز هدفم بردن توپ طلا نبوده است؛ دوست دارم در رئال مادرید بازنشسته شوم

گرت بیل:هرگز هدفم بردن توپ طلا نبوده است؛ دوست دارم در رئال مادرید بازنشسته شوم

وبسایت رسمی برنامه نود - گرت بیل ، بازیکن ولزی پس از تمدید قرارداد تا سال 2022 در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش وبسایت نود، امیلیو بوتراگوئنو، مدیر روابط آکادمیک رئال مادرید در صحبت با خبرنگاران گفت :

گرت عزیز، چهارمین سال حضورت  در رئال مادرید را آغاز کرده ای که دو چمپیونزلیگ برده ای. در این باشگاه همیشه چالش ها وجود دارند و از اولین روز عظمت رئال مادرید را درک کردی. افتخاری است که حداقل تا سال 2022 در این جا حضور داشته باشی. برایت در آینده آرزوی موفقیت می کنم.

گرت بیل پس از پخش کلیپی از بهترین حرکاتش در رئال مادرید در مورد نظرش پیرامون تمدید قرارداد بیان کرد:

عصر بخیر. اسپانیولی من بهتر شده است اما ترجیح می دهم که انگلیسی صحبت کنم. هیجان زده هستم. زمانی که به رئال مادرید ملحق شدم می خواستم که موفق شوم، جامها را ببرم و برای تحقق رویاهایم در این جا حضور دارم. امیدوارم جامهای بیشتری بدست بیاورم. هر سال به دنبال موفقیت ها و جامهای بیشتر هستم. قراردادم را تمدید کردم چرا که می توانم جامهای بیشتری بدست بیاورم. لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و ... همه بازیکنان مهمی هستند. امسال می خواهیم همه جامهای ممکن را ببریم. می خواهم به تیم کمک کنم و به گلزنی ادامه بدهم. مسلما اگر خوب کار کنم در آینده توپ طلا را خواهم برد اما فعلا نگران این مسئله نیستم.

ستاره ولزی در مورد شرایط زندگی خود در رئال مادرید صحبت کرد:

تغییرات زیادی برایم ایجاد شده است. از نظر شخصیت خیلی پیشرفت کرده ام. به رئال مادرید آمدم تا دست به کاری متفاوت بزنم و تجربه جدیدی بدست بیاورم. هرگز این کار آسان نیست. زمانی که بریتانیایی ها به کشورهای خارجی می روند سخت است که موفق شوند اما می خواستم شانسم را محک بزنم. سالهای بی نظیری داشتم. برای حرکت به سمت جلو اعتماد به نفس زیادی دارم. امیدوارم که شش سال بی نظیر دیگر پیش رو داشته باشم. مسلما دوست دارم که فوتبالم را در رئال مادرید تمام کنم. به همین خاطر قراردادم را تمدید کردم چرا که خیلی خیلی خوشحال هستم و اعتماد به نفس بیشتری دارم. خانواده ام آرامش دارند و دوست دارم تا پایان قراردادم در رئال مادرید بمانم.

بیل در مورد بحث پیشنهاد منچستر یونایتد در سالهای اخیر بیان کرد:

دوست ندارم که بگویم تیمی به دنبال من بوده است. روی رئال مادرید تمرکز دارم. خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم. روی فوتبال تمرکز دارم. بقیه مسائل اهمیتی ندارند.

شماره 11 رئال مادرید در مورد بهترین و بدترین خاطراتش از رئال مادرید اظهار داشت:

خاطرات خوب زیادی دارم. در فوتبال فراز و نشیب هایی وجود دارند. بردن چمپیونزلیگ در این باشگاه حس خوبی دارد. بردن لیگ قهرمانان برای ما هیجان انگیز است و حس خبوی دارد. لحظات بدی هم داشتم اما مهم این است که چگونه واکنش نشان بدهیم. باید شخصیت فوق العاده آماده ای داشته باشی تا از پس مشکلات بر بیایی. در گذشته این اتقاقات رخ داده است. همیشه برای این باشگاه می جنگم. مسیر سختی را در رئال مادرید طی کردم. برای یک بریتانیایی مشکل است که به کشورهای دیگر اروپایی برود. لحظات سخت و مشکلی داشتم اما از نظر شخصیتی رشد کردم و از تمامی تجربیاتم لذت بردم. مهم این است که خوشحال باشی. تلاش می کنم که هر جامی که می توانم را ببرم. فصل قبل بهترین فصل من بود. نمی توان گفت نقطه عطف به صورت دقیق کجا بوده است. به صورت جدی به تلاش ادامه خواهم داد و می خواهم با صد در صد قوا در خدمت تیم باشم. وقتی سخت تلاش کنی به مشکل نمی خوری.

بازیکن ولزی رئال مادرید در مورد این که در سالهای اخیر چه تاثیری روی تیم گذاشته اظهار داشت:

از شرایط رسانه ها خبر دارم. اگر بیش از حد به رسانه ها فکر کنی به خودت ضربه می زنی. روی کار خودم تمرکز دارم. سخت تمرین می کنم و باید صد در صد آماده باشم. امیدوارم بیش از این کنار رونالدو  و بنزما بازی کنم. باید بهتر و بهتر شوم و تا جایی که می توانم جام ببرم. خودم را رهبر رختکن نمی دانم. سعی می کنم روز به روز بهتر شوم. طبیعی است که به مرور زمان بیشتر با تیم هماهنگ شوم و قدرت رهبری بیشتری پیدا کنم.

گرت بیل در مورد این که شرایط توپ طلا چقدر است و خودش چقدر شانس بردن آن را دارد صحبت کرد:

اگر من تصمیم گیرنده بودم صحبت می کردم اما بسیاری از بازیکنان فصل خوبی داشتند. از نظر من رونالدو فصل بی نظیری داشت. برایش آرزوی موفقیت می کنم چرا که هم تیمی من است. در مورد این که چه زمانی نوبت من می رسد مطمئن نیستم. هرگز بردن توپ طلا هدف شخصی من نبوده است همیشه هدفم بازی کردن در چمپیونزلیگ و بردن جامها بوده است. اگر خوب بازی کنم و برای باشگاه و کشورم جام ببرم این جایزه نصیبم خواهم شد. رئال مادرید و تیم ملی ولز از هر چیزی مهمتر است. رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست. با حضور در رئال مادرید و لیگ برتر پیشرفت کردم و فرصت حضور در برنابئو چیزی نبود که بخواهم از دستش بدهم. می خواستم فوتبال متفاوتی را تجربه کنم و بهتر شدم و به نظرم تصمیم مناسبی گرفتم. می خواهم به بردن جامها ادامه بدهم و رئال این فرصت را در اختیارم قرار می دهد. از حضور در این جا هیجان زده ام.

1140