مسی: آگرو یکی از بهترین بازیکنان دنیاست

مسی: آگرو یکی از بهترین بازیکنان دنیاست

وبسایت رسمی برنامه نود - لیونل مسی به تمجید از همبازی اش در تیم ملی پرداخته و او را یکی از بهترین مهاجمین دنیا می نامد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، بارسلونا در دیدار رفت مرحله گروهی موفق شد در نیوکمپ با نتیجه 4 بر 0 از سد منچستر سیتی عبور کند و سه شنبه شب دیدار برگشت این دو تیم برگزار خواهد شد. لیونل مسی در خصوص شرایط این بازی می گوید:

آگرو یکی از بهترین مهاجمان دنیاست. بازی او ساده و بدون کار اضافه است. او فوق العاده است و به عنوان مهاجم یکی از بهترین ها. درست مثل لوئیز سوارز. درست است که سبک این دو متفاوت از همدیگر است اما هر دوی آن ها می توانند نتیجه بازی ها را رقم بزنند.

او در خصوص آمادگی بارسلونا و تفاوت آن با بارسلونای گواردیولا نیز گفت:

در واقع سیستم بازی بارسلونا را همه می دانند. ما یکی از معدود باشگاه هایی هستیم که این شرایط را دارد. اما هر مربی فلسفه خاص خود را دارد و آن طور که باید مجموعه را رهبری می کند. شاید در نگاه اول تیم تغییر زیادی در سبک و شیوه بازی نکرده باشد اما چیز هایی مثل سرعت و سبک حمله کردن قطعا تغییر کرده است. اکنون تبدیل فاز ما از دفاع به حمله کاملا متفاوت از قبل است. در بارسلونای پپ کمتر برنامه ای روی ضد حملات داشتیم.

مسی در خصوص دیدار رفت و پیروزی قاطع بارسلونا ادامه داد:

بازی های متعددی هست که تیم آن قدر خوب بازی می کند که به حریف مجالی برای هنرنمایی نمی دهد. این مساله در بازی های بزرگ نیز اتفاق می افتد. بازی قبلی یکی از همان بازی ها بود. فینال سال 2009 نیز فراموش نشدنی بود. در آن بازی نیز واقعا برتر بودیم.

1313