لوورن: کوتینیو بهترین بازیکن لیگ جزیره است

لوورن: کوتینیو بهترین بازیکن لیگ جزیره است

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تیم فوتبال لیورپول به تمجید از هم تیمی خود پرداخته است و می گوید که فیلیپه کوتینیو هم اکنون در اوج آمادگی قرار دارد و بهترین بازیکن جزیره است.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، تیم فوتبال لیورپول هم اکنون با کسب 23 امتیاز از 10 بازی به علت تفاضل گل پس از سیتی و آرسنال در مکان سوم است. یکی از ارکان لیورپول در این فصل بدون شک فیلیپه کوتینیو برزیلی است. دژان لورن در خصوص عملکرد او می گوید:

مایه افتخار است که در کنار او هستم و فیلیپ هم تیمی من باشد. او یک برزیلی بالفطره است و برای کشورش هم عالی بازی می کند. نه تنها در مقابل کریستال پالاس، بلکه در تمام بازی های این فصل و یک سال اخیر ا در همین شرایط قرار داشته است.

وی افزود:

او در ضربات ایستگاهی هم تبحر خاصی دارد و ارسال های خطرناکی انجام می دهد.او یکی از ارکان اصلی لیورپول است. البته در لیورپول نه تنها یک بازیکن بلکه کل تیم هستند که نتایج را رقم می زنند و بازی های خوبی ارائه می دهند. در مقابل کریستال پالاس این تیم بود که نتیجه گرفت نه یک بازیکن. طبیعی است که وقتی تیم در اوج باشد، توانایی بازیکنان نیز شکوفا خواهد شد. همانطور که کوتینیو در این دیدار بهترین بازیکن میدان بود.

لیورپول شنبه شب موفق شد در خانه کریستال پالاس به پیروزی 4 بر 2 برسد.

1313