مونتلا: مشکلی با باکا ندارم

مونتلا: مشکلی با باکا ندارم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی آث میلان اعلام کرد با مهاجم کلمبیایی روسونری‌ها مشکلی ندارد.

به گزارش وبسایت نود، در جریان دیدار یکشنبه میلان برابر پسکارا، کارلوس باکا تعویض شد و پس از این اتفاق او عکس العمل عصبی از خود نشان داد، با این حال مربی روسونری‌ها با اعلام این موضوع که با این مهاجم کلمبیایی مشکلی ندارد به شایعات موجود پایان داد. باکا در دیدار میلان مقابل پسکارا مانند بسیاری دیگر از بازیکنان میلان در شرایط خوبی قرار نداشت و در دقیقه 83 از زمین بازی خارج شد و جای خودش را به لوییز آدریانو داد. باکا از دست دادن با مونتلا پس از این تعویض خود داری کرد تا گمانه زنی‌هایی مبنی بر وجود اختلاف بین این بازیکن و مربی به وجود بیاید، اما مونتلا در مصاحبه با Premium Sport HD اعلام کرد:

به این مسئله توجهی نکردم، بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم و باید تغییراتی در تیم ایجاد می‌کردیم. از نظر من هیچ مشکلی وجود ندارد و باید بخاطر مشارکت آدریانو از او تشکر کنم. باکا در دیدار امروز برای ما تلاش بسیاری کرد، موقعیت‌هایی داشت اما نتوانست از آن‌ها استفاده کند هرچند که به هر حال موفق شدیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

ضربه آزاد بوناونتورا در نیمه دوم باعث شد تا میلان پس از شکست سخت مقابل جنوا برابر پسکارا به برتری برسد. پسکارا در این دیدار دو بار به گل رسید اما هردو گل به دلیل آفساید مردود اعلام شدند. همچنین دوناروما با سیوی با دست مخالف عکس العمل زیبایی در برابر ضربه بازیکنان پسکارا داشت و موفق شد برتری میلان را حفظ کند تا این تیم به جمع سه تیم بالای جدول سری آ باز گردد. مونتلا با ارزشمند توصیف کردن این 3 امتیاز ادامه داد:

پسکارا بازی زیبایی به نمایش گذاشت، باید به آن‌ها تبریک بگویم اما دوست داشتم گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم. می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم و بدون خطر بازی را به پایان برسانیم اما این اتفاق نیوفتاد، این 3 امتیاز به اندازه 3 امتیازی که برابر یوونتوس به دست آوردیم ارزشمند است.

1899