ساوتهمپتون 0 - 2 چلسی؛ تداوم روند پیروزی های متوالی آبی های لندن

ساوتهمپتون 0 - 2 چلسی؛ تداوم روند پیروزی های متوالی آبی های لندن

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان کونته با ارائه یک بازی درخشان در خانه ساوتهمپتون موفق شدند به چهارمین پیروزی متوالی خود در لیگ دست یابند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های ساوتهمپتون و چلسی از هفته دوم لیگ برتر در ساعت 19:30 به مصاف یکدیگر رفتند.

ساوتمپتون

 فورستر، مارتینا، فن دیک، فونته، برتراند، رومئو، کلاسی، دیویس، تادیچ، ردموند، آستین

چلسی

کورتوا، آزپیلیکوئتا، کیهیل، لوئیز، موزس، کانته، ماتیچ، آلونسو، پدرو، کوستا، هازارد

نیمکت: بگوویچ، ایوانوویچ، تریف چالوباه، اسکار، ویلیان، باتشوایی

لحظات حساس بازی

دقیقه 6: چلسی در نخستین حمله خود موفق شد به گل برسد. هازارد در سمت راست زمین با موزس پاسکاری کرد و وارد محوطه جریمه تیم میزبان شد و پس از عبور از مدافع ساوتهمپتون با یک ضربه زمینی که از بین پاهای فورستر عبور کرد توانست تیمش را پیش بیندازد.

دقیقه 42: ماتیچ به خوبی در میانه زمین توپ بازیکن حریف را گرفت و با یک پاس خوب کوستا را با دروازه بان ساوتهمپتون تک به تک کرد اما فورستر توانست ضربه کوستا را مهار کند.

دقیقه 55: دیگو کوستا توسط هازارد پا به توپ شد و با یک ضربه تماشایی از روی خط محوطه جریمه توانست اختلاف را به دو گل برساند.

دقیقه 63: چلسی روی سردرگمی دروازه بان و مدافعین ساوتهمپتون می توانست به گل سوم خودش برسد. فورستر نتوانست شوت موزس را مهار کند و توپ به هازارد رسید. این بازیکن توپ را به کوستا پاس داد و او هم پدرو را در موقعیت گلزنی قرار داد اما بازیکنان حریف در آخرین لحظه توپ را دور کردند.

دقیقه 69: ساوتهمپتون صاحب موقعیت خوبی شد اما آستین نتوانست سانتر خوب برتراند را با ضربه سر به سمت دروازه کورتوا هدایت کند.

دقیقه 76: تیم میزبان بار دیگر تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربه سر دیویس که به لوئیز برخورد کرد به تیر دروازه چلسی اصابت کرد.

چلسی در دقایق پایانی می توانست اختلاف را بیشتر کند اما این بازی در نهایت با برتری شاگردان کونته به پایان رسید تا چلسی در حالی به چهارمین پیروزی متوالی خود دست یابد که در تمامی این بازی ها گلی دریافت نکرده است.

ویدیو خلاصه این بازی را می توانید اینجا تماشا و یا دانلود کنید

 2031