امپولی 0-0 آ اس رم؛ افزایش اختلاف در صدر جدول

امپولی 0-0 آ اس رم؛ افزایش اختلاف در صدر جدول

وبسایت رسمی برنامه نود - رم نتوانست از سد امپولی بگذرد تا اختلاف در صدر جدول افزایش پیدا کند.

به گزارش وبسایت نود، تساوی رم در مقابل امپولی باعث شد تا در هفته ای که یوونتوس یک بازی سخت را داشت و شاید کمتر کسی تصور می کرد، یووه بتواند اختلاف را در این هفته افزایش دهد، این اتفاق رقم بخورد و رم در فاصله 4 امتیازی یوونتوس قرار گیرد.

عصر یکشنبه در یکی از 4 بازی همزمان هفته یازدهم سری آ، رم در ورزشگاه امپولی، میهمان این تیم پایین جدولی بود. یاران اسپالتی که به دنبال پنجمین برد پیاپی در سری آ بودند، با این ترکیب وارد زمین شدند:

امپولی

اسکوروپسکی، کاستا، وسلی، بلوسکی، پاسکوئال، کرونیچ، کروچ، دیوزه، ساپونارو، پوچارلی، جیلاردینو

آ اس رم

شزنی، رودریگر، مانولاس، فازیو، امرسون، ده روسی، پاردس، صلاح، ناینگولان، الشعراوی، ژکو

نیمه اول مسابقه رم بازی را بهتر شروع کرد و در همان 15 دقیقه ابتدایی به فرصت هایی دست یافت که نتوانست از آن ها بهره ببرد، اسکوروپسکی ابتدا ضربه سر ژکو را مهار کرد و سپس روی ضربه صلاح، واکنش مناسبی داشت. در ادامه نیمه نخست، ناینگولان فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه سرضرب این بازیکن بلژیکی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نیمه دوم شرایط مسابقه اندکی تغییر کرد، بازی از نظم کمتری برخوردار بود و شلختگی بیشتری در حرکات بازیکنان در هجوم به سمت دفاع حریف دیده می شد، البته امپولی بیشتر به دنبال کسب یک امتیاز و حفظ داشته هایش بود. بازی پربرخورد دو تیم، نه کارت زرد نیز به همراه داشت که سهم جالوروسی سه کارت بود. ضمن این که در نیمه دوم، داور یک بار به جیلاردینو و یک بار به صلاح به دلیل تمارض در محوطه جریمه، کارت زرد نشان داد.

در ده دقیقه پایانی بازی فشار رم بیشتر شد و این تیم به موقعیت های خوبی رسید که یکی از بهترین های آن، به الشعراوی رسید، اما اسکوروپسکی باز هم مانع او شد.

در نهایت بازی با تساوی بدون گل پایان یافت تا رم با این تک امتیاز، 23 امتیازی شود و اختلاف در صدر جدول به عدد 4 برسد و نوار بردهای رم در سری آ، قطع شود. امپولی هم با این تساوی، با هفت امتیاز، در منطقه سقوط باقی ماند.

2021