زوما در آستانه بازگشت به چلسی

زوما در آستانه بازگشت به چلسی

وبسایت رسمی برنامه نود - آنتونیو کونته اعلام کرد بازیکن فرانسوی چلسی در آیندهای نزدیک به تیم اصلی باشگاه خواهد پیوست.  

به گزارش وب سایت نود، کورت زوما بازیکن جوان چلسی پس از هشت ماه دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی، در آستانه بازگشت به زمین و حضور در تیم اصلی باشگاه است.

کورت زوما مدافع فرانسوی تیم فوتبال چلسی انگلیس، فصل گذشته در دیدار برابر منچستر یونایتد در استمفورد بریج مصدوم شده بود. به همین دلیل این بازیکن رقابت های یورو 2016 که در کشور خودش برگزار می شد، را از دست داد. زوما برای اینکه به مرز آمادگی لازم برای حضور در میدان برسد، در دیدار این هفته تیم زیر 23 سال چلسی یک نیمه به زمین رفت و قرار است که در دیدار این هفته هم برای این تیم بازی کند تا به مرز آمادگی مورد نظر آنتونیو کونته برسد. مربی ایتالیایی چلسی انگلیس با اشاره به اینکه زوما یک بازی دیگر هم برای تیم زیر 23 سال باشگاه بازی خواهد کرد، درباره شرایط این بازیکن توضیح داد:

زوما یک بازی با تیم زیر 23 باشگاه بازی کرده و وضعیت جسمانی او خوب است. الان ترجیح می دهیم که او یک بازی دیگر که روز دوشنبه برگزار می شود، برای تیم جوانان به میدان برود و اگر شرایط جسمانی او خوب بود به تیم اصلی بازگردد. از این بابت بسیار خوشحالم چون یک مدافع میانی جوان و بسیار خوب در اختیار خواهم داشت؛ یک مدافع میانی جوان و با پتانسیل بسیار بالا.

2081