رونالدو بهترین الگو برای هر فوتبالیستی است

رونالدو بهترین الگو برای هر فوتبالیستی است

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو سال 2003 از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و 6 سال موفق را در این تیم پشت سر گذاشت.

دیگو فورلان که علاوه بر یونایتد برای ویارئال، اتلتیکو و اینتر هم سابقه بازی دارد، در مورد رونالدو به نشریه "The National" گفت:« وقتی رونالدو به یونایتد پیوست، زبان انگلیسی را بلد نبود و کمی خجالتی به نظر می رسید.

او و کلبرسون، تازه واردهای تیم بودند و زبانشان خوب نبود. رونالدو خیلی زود در تمرینات، جاه طلبی های خود را نشان داد. روزی پدرم پس از تماشای تمرین رونالدو به من گفت که وقتی این جوان، گلزنی را شروع کرده و راه دروازه را پیدا کند، دیگر مهارشدنی نخواهد بود. من و رونالدو هنوز باهم در ارتباط هستیم.

خودخواهی، جاه طلبی و میل به بهترین بودن به رونالدو کمک کرده است تا به بازیکن کنونی تبدیل شود. شما هرگز حاشیه ای بیرون زمین فوتبال از او نمی بینید. رونالدو کاملا خودش را وقف فوتبال کرده است. من او را بهترین الگو برای هر فوتبالیستی می دانم.

درست است که او اکنون در بهترین فرمش نیست(این مصاحبه قبل از بازی شب گذشته رئال که رونالدو سه گل زد تنظیم شده است) و در این فصل، رکورد یک گل در هر بازی را به ثبت نرسانده؛ اما هر فوتبالیستی روزهای خوب و بد دارد و من اطمینان دارم که او خیلی زود به روزهای اوجش بر می گردد.

سوت های هواداران رئال پس از فرصت هایی که رونالدو مقابل بیلبائو از دست داد، از نظر من غیرمنصفانه بود. همینطور تفسیرهایی که از حرکت او پس از گل موراتا شد. معتقدم همه چیز از شانتاژ یک شبکه کاتالانی شروع شد. من رونالدو را خوب می شناسم و معتقدم او دستش را به نشانه شادی گل بلند کرد و این جزو عاداتش محسوب می شود.»