فرصت شگفتی‌سازی برای بادران و خونه به خونه

فرصت شگفتی‌سازی برای بادران و خونه به خونه

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تیم دسته اولی که در جام حذفی شگفتی سازی کرد گسترش فولاد با مربیگری فرهاد کاظمی بود. مربی که این روزها صحبت از حضور دوباره اش در گسترش فولاد است. گسترش فولاد با مربیگری فرهاد کاظمی راهی فینال شد و در فینال به پرسپولیس باخت و دستش از رسیدن به جام کوتاه شد.

به نظر می رسد این فصل و در این مرحله تیم های بادران تهران و خونه به خونه فرصت شگفتی سازی دارند. مثل گسترش فولاد.  به این خاطر که سایپا و خونه به خونه شرایط خوبی ندارند و با توجه به نتایجی که در بازی های لیگ برتر گرفته اند شاید در بازی های حذفی هم متزلزل ظاهر شوند.

بادران در شرایطی به مصاف خونه به خونه می رود که کوهی از انگیزه است. این از خصوصیت مربیگری اکبر میثاقیان است. او همیشه تیمش را بت می کند و متخصص نتیجه گرفتن در بازی های بزرگ است. ضمن اینکه حذف سایپا امیدهای تیم بادران را برای تغییر وضعیت در لیگ یک و هم چنین مدعی شدن افزایش می یابد.

خونه به خونه هم با یدک کشیدن صدرنشینی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به مصاف تیم ماشین سازی می رود. ماشین سازی اینروزها اصلا نشان خوبی از یک تیم متحد و همدل ندارد. این تیم با وجود آندو و پیام صادقیان در قعر جدول جا خوش کرده و یکی از نامزدهای سقوط است!

البته شرایط سایپا هم به مانند ماشین سازی است. شاید در هر بازی 3 یا 4 گل نخورد اما به قعر جدول نزدیک است!!!