بوناچیچ:چند بازیکن تحمل نظم و انضباط را نداشتند

بوناچیچ:چند بازیکن تحمل نظم و انضباط را نداشتند

به گزارش "ورزش سه"، در پی شکست 3-1 برابر الخور مسئولان باشگاه الاهلی در اقدامی عجیب حکم به اخراج لوکا بوناچیچ دادند تا این این مربی کروات به سومین تغییر در مدت زمان کوتاه سپری شده از فصل جدید تبدیل شود. در واکنش به این تصمیم باشگاه، لوکا در مصاحبه با رسانه های قطری حرف های جالب توجهی بر زبان آورد و مدعی شد نظم و انضباط حلقه گمشده در فوتبال قطر است.

روزنامه الوطن در گفتگویی با مربی کروات به نقل از بوناچیچ نوشت:« فکر می‌کنم تمام مربیان به دنبال نظم و انضباط تیمی هستند، عاملی که می‌تواند رمز موفقیت هر تیمی باشد. من هم از آن دسته مربیانی هستم که بین بازیکنان تفاوتی قائل نمی‌شوم و  به دیسیپلین تیمی اهمیت زیادی می‌دهم. سه یا چهار بازیکن تیم الاهلی تحمل نظم و انضباط را نداشتند. شاید مشکلات دیگری در تیم الاهلی وجود داشت که از سوی بن‌سلمان، رئیس این باشگاه اعلام نشد و حرف‌های او مبنی بر ایجاد شکاف بین من و بازیکنان را قبول ندارم».

لوکا در ادامه صحبت هایش افزود:« بازیکنان باید مطیع مربی و باشگاه خود باشند، اما این مساله از سوی بعضی بازیکنان تیم الاهلی نادیده گرفته شد. هرچند در طول کار مشکل حادی با هیچ یک از بازیکنان و مدیریت باشگاه الاهلی نداشتم و روابط مبتنی بر احترام با  آنها برقرار بود. با مسئولان باشگاه الاهلی جلسه‌ای برگزار کردم و به من گفتند از تلاش‌های شما در چهار ماه اخیر تشکر می‌کنیم و من هم خداحافظی کردم. من با صداقت و تمام وجودم کار کردم، هر چند ضعف‌هایی داشتیم، اما این اتفاقات در دنیای امروز فوتبال طبیعی است. منچسترسیتی یک باشگاه بزرگ است که در شش بازی اخیر خود پیروزی کسب نکرده و در آخرین بازی نیز به منچستریونایتد باخت، اما سرمربی خود را اخراج نکرد. متأسفانه این شرایط در فوتبال قطر حاکم نیست».