سمپدوریا - اینتر؛ دی بوئر در جستجوی ثبات

سمپدوریا - اینتر؛ دی بوئر در جستجوی ثبات

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال اینتر در حالی که به مانند فصول گذشته شرایط مناسبی در جدول رده بندی ندارد در دیداری خارج از خانه به مصاف سمپدوریا خواهد رفت.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، این دیدار در شرایطی برگزار می شود که اینتر تا پیش از شروع این هفته با فاصله ای 10 امتیازی نسبت به یوونتوس، با 14 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد و سمپدوریای 11 امتیازی در مکان شانزدهم جدول سری آ جای گرفته است. قضاوت این دیدار که از ساعت 23:15 در ورزشگاه 36 هزار نفری لوییجی فراری برگزار می شود بر عهده پائولو سیلویو ماتزولنی است.

سمپدوریای میزبان هفته گذشته در خانه یوونتوس با نتیجه سنگین 4 بر 1 شکست خورد. شکستی که سومین شکست آن ها در 6 هفته اخیر سری آ بود. در آن سوی میدان اینتر پس از سه شکست پیاپی موفق به کسب پیروزی خانگی برابر تورینو شد. میزبان زخم خورده نمی خواهد فردا بازنده میدان باشد و از سوی دیگر دی بوئر نیز که به خوبی از سختی شرایط کنونی تیمش آگاه است به دنبال پیروزی خواهد بود. انتقادات از اینتر فرانک دی بوئر آنقدر زیاد شده بود که مسئولین این تیم را برای حمایت از سرمربی تیمشان مجبور به مصاحبه کرد.

جفری کوندوگبیا، فیلیپه ملو، گابریل باربوسا و یائو غایبان تیم اینتر در این دیدار هستند. این در شرایطی است که گری مدل نیز به علت محرومیت در لیست اینتر حضور ندارد. در آن سوی میدان تیم میهمان نیز 4 غایب دارد. کاربونرو، پاولوویچ، ویویانو و دودو نیز نمی توانند سمپدوریا را در بازی پیش رو همراهی کنند. اینتر در 11 بازی از 12 دیدار اخیر خود برابر سمپدوریا شکست نخورده است. این در شرایطی است که در 6 جدال اخیر دو تیم اینتر موفق به کسب 4 و سمپدوریا نیز 1 پیروزی شده است. دیدار دو تیم در فصل گذشته در این ورزشگاه با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسیده و آخرین دیدار دو تیم نیز جدال فصل گذشته در سن سیرو بوده است که اینتر 3 بر 1 به پیروزی رسید.

ترکیب احتمالی دو تیم:

1313