فاریا: نتایج خوب از راه خواهند رسید

فاریا: نتایج خوب از راه خواهند رسید

وبسایت رسمی برنامه نود - روی فاریا، دستیار ژوزه مورینیو پس از تساوی تیمش مقابل برنلی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، فاریا پس از بازی به خبرنگاران گفت:

درمور ارزیابی بازی

فکر می‌کنم تیم بهتر زمین بودیم. بازی را کنترل کردیم حتی زمانی که ده نفره بودیم بازی تحت کنترل بود و نمی‌توانستید نبود یک بازیکن مارا احساس کنید و این به خاطر ذهنیت، تمرکز، باور و جنگندگی بازیکنان بود. همه می‌توانستند ببینند که بازیکنان ما تا آخرین لحظه هر چه که داشتند را ارائه کردند و این چیزی است که به ایجادش بسیار سخت است و حالا ما این مسئله را در تیم خود داریم. باید به بازیکنان به خاطر جنگندگی، باور، اراده و میل شدیدشان برای برد تبریک بگوییم. خوشحال نیستیم. موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم اما نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم. این مهم است که گل بزنید اما موقعیت‌های زیادی ساختیم. اگر نتوانیم موقعیت خلق کنیم باید بیشتر نگران باشیم. ما تلاش کردیم و اصلاً خوشحال نیستیم. تکرار می‌کنم بازیکن‌ها بسیار عالی بودند، کارشان عالی بود و لایق تبریک هستند.

وضعیت نتیجه گیری تیم

زمانی که بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان حریف است. باور داشتیم که حداقل یک گل به ثمر خواهد رسید اما این اتفاق نیفتاد. باید این روند را ادامه دهیم، به جنگیدن ادامه دهیم و بازیکن‌ها باید به این باور برسند، این راه درست است، با تفکر درست و دیدگاه مناسب برای هر بازی. نتایج (خوب) خواهند آمد و ما روزهای بهتری خواهیم داشت.خیلی سخت بود. شما از دقیقه اول برای نتیجه گرفتن می‌جنگید. بازی را کنترل کردیم و بر آن مسلط بودیم. با ده نفر همان روند را ادامه دادیم و برای هدفمان جنگیدیم. نمی‌توانیم بیشتر از این از بازیکن‌ها چیزی بخواهیم چون آن‌ها فوق‌العاده بودند.

روزهای بهتر منچستریونایتد

این فوتبال است. بعضی وقت‌ها موقعیت‌های زیادی می‌سازید اما توپ وارد دروازه نمی‌شود. نمی‌توانید حتی یک گل هم بزنید. گاهی هم یک یا یک یا دو موقعیت به دست می‌آورید و گل می‌زنید. اما فکر می‌کنم مهم است که بگویم زمانی که خوب بازی کنیم و زمانی که باور داشته باشیم و زمانی که شانس‌های گل زنی زیادی ایجاد کنیم، اتفاقاتی خوبی رخ خواهد داد. گلزنی ها شروع خواهد شد و این چیزی که احتیاج داریم باورش کنیم. می‌خواهم به بازیکن‌ها تبریک بگویم چون فوق‌العاده بودند.

در مورد داور

در مورد صحنه اخراج مورینیو باید بگویم کار آقای داور عالی بود. نظر مورینیو؟ نمی‌دانم. صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم مهم هم باشد. چیزی که مهم است این است که داور چه چیزی در گزارشش خواهد نوشت و جدای از آن نمی‌توانم جزئیات بیشتری بگویم. چون این چیزی بود که بین آن‌ها رخ داد.

گفتنی است شاگردان مورینیو درحالی مقابل برنلی به تساوی بدون گل دست یافتند که 37 شوت به دروازه حریف داشتند. تصمیمات بحث‌برانگیز کلاتنبرگ درمورد اخراج مورینیو و هررا و همین‌طور اعلام نشدن ضربه پنالتی برای یونایتد نیز انتقاداتی از این داور به همراه داشته است.

1405