کریستال پالاس 2-4 لیورپول؛ قرمزها از کورس صدرنشینی عقب نماندند

کریستال پالاس 2-4 لیورپول؛ قرمزها از کورس صدرنشینی عقب نماندند

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول در یک دیدار جذاب 4-2 از سد پالاس گذشت و 23 امتیازی شد.

به گزارش وبسایت نود، لیورپول در یک مسابقه پرگل و دیدنی موفق شد کریستال پالاس را در خانه اش شکست دهد تا هم امتیاز با سیتی و آرسنال در کورس صدر جدول بماند.

در آخرین دیدار از روز اول از هفته دهم لیگ برتر انگلیس، کریستال پالاس در ورزشگاه خانگی خود با قضاوت آندره مارینه میزبان لیورپول بود. لیورپول با توجه به پیروزی آرسنال و منچسترسیتی، چاره ای جز برد در این مسابقه خارج از خانه نداشت. دو تیم با این ترکیب روانه میدان شدند:

کریستال پالاس

مانداندا، وارد، تامکینز، دان، کلی، لدلی، مک آرتور، زاها، کابایه، لی، بنتکه

لیورپول

کاریوس، مورنو، لورن، ماتیپ، کلاین، هندرسون، لالانا، جان، مانه، کوتینیو، فرمی

نیمه اول دیدار، بازی جذابی را شاهد بودیم که حاصل آن رد و بدل شدن 5 گل بود. هر دو تیم روی سانتر از جناحین برنامه داشتند و البته از این راه به گل هم رسیدند، از 5 گل نیمه اول، 4 گل با ضربه سر به ثمر رسید. نکته جالب گلزنی دو مدافع وسط لیورپول روی دو ضربه سر از کرنرهای ارسالی کوتینیو بود. شرایط در نیمه دوم تاحدی تغییر کرد و تیم کلوپ اشتباهات نیمه نخست را تکرار نکرد و با تیزهوشی با به ثمر رساندن گل چهارم، پیروزی خود را تضمین کرد تا با این برد خارج از خانه دلچسب، 23 امتیازی شود.

دقیقه 16: فرار مورنو از جناح چپ با پاس کات بک وی برای امره جان همراه شد و ضربه او بعد از برخورد به بازیکن حریف تغییر جهتی داشت و وارد دروازه شد تا لیورپول 1-0 پیش بیفتد.

دقیقه 18: تنها دو دقیقه بعد، اشتباه مهلک لورن در دفع توپ، مک آرتور را صاحب موقعیتی عالی کرد و ضربه سر این بازیکن، بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه 21: لورن در طی 3 دقیقه، مهمترین فرد میدان لقب گرفت، او بعد از آن اشتباه مرگبار، خیلی زود توانست جبران کند و کرنر ارسالی کوتینیو، با ضربه سر دیدنی این بازیکن به گل تبدیل شد.

این خبر تکمیل می شود...