قیمت واقعی قرارداد بازیکنان اینتر فاش شد؛ کوندوگبیا بیش از 40 میلیون یورو برای نراتزوری آب خورده است

قیمت واقعی قرارداد بازیکنان اینتر فاش شد؛ کوندوگبیا بیش از 40 میلیون یورو برای نراتزوری آب خورده است

وبسایت رسمی برنامه نود - روز گذشته و با انتشار اسناد مالی از سوی باشگاه اینتر ایتالیا، قیمت تمام شده دو بازیکن فرانسوی و آرژانتینی برای مسئولان باشگاه مشخص شد.

به گزارش وب سایت نود، نشست سهامداران باشگاه اینتر روز جمعه برگزار شد و اطلاعات دقیق و کامل تری از هزینه های واقعی مربوط به پرونده های مختلف نقل و انتقالات زمستانی منتشر گردید.

اطلاعاتی که در این نشست ارائه شد تنها شامل برخی از بازیکنانی بود که در سال 2015 به اینتر ملحق شده بودند؛ قیمت تمام شده برخی از این بازیکنان به دلیل عملکرد موفق در تیم و دریافت پاداش های ذکر شده در قرارداد، بیشتر از مبالغ ذکر شده در اسناد مالی و قراردادهای آنهاست.

شاخص ترین نمونه از این دست بازیکنان، کوندوگبیا است؛ این هافبک در دوران مربیگری فرانک دی بوئر هلندی در اینتر با افت فاحشی در رده بندی عملکردی بازیکنان مواجه شد. جفری کوندوگبیا در سال 2015 با قراردادی به ارزش 31 میلیون یورو از موناکو فرانسه به اینتر پیوست، اما هزینه ثبت شده در دفاتر و اسناد مالی باشگاه برای کوندوگبیا 5/40 میلیون یورو مشخص شده است. دلیل این افزایش هزینه در اسناد مالی باشگاه به بند پاداش های مرتبط با عملکرد بازیکن مربوط می شود. در پی عملکرد موفق کوندوگبیا، علاوه بر مبلغ قرارداد، مبالغ دیگری هم به عنوان پاداش به خود بازیکن و مدیر برنامه های وی پرداخت شده که همین امر سبب می شود تا قیمت تمام این بازیکن در اسناد مالی باشگاه اینتر بیشتر از مبالغ قراردادی نشان داده شود. و یا در مورد سایر بازیکنان می توان به ایوان پریشیچ اشاره کرد که قیمت تمام شده او از 16 میلیون یورو به 19 میلیون یورو افزایش یافت.

اما جالب ترین مورد به اور بانگا مربوط می شود. بانگا با اتمام قراردادش در سویا به عنوان یک بازیکن آزاد به اینتر پیوست، اما قیمت تمام شده قرارداد او معادل 5/4 میلیون یورو ثبت شده است. گمان می رود که کل این مبلغ به مدیر برنامه های این هافبک ملی پوش آرژانتینی پرداخت می شود.

بنا بر اخبار تأیید شده، قیمت قرارداد ژائو ماریو از اسپورتینگ در تابستان امسال 45 میلیون یورو بود. این در حالیست که انتقال گابریل باربوسا از سانتوس برزیل 5/29 میلیون یورو خرج روی دست مسئولان اینتر گذاشته است. مبالغ قرارداد بازیکنانی مثل آنتونیو کاندروا، کریستین انسالدی و جیانلوکا کاپراری به ترتیب 25 میلیون، 5/10 میلیون و 5/5 میلیون یورو ثبت شده است.

2081