تاتنهام 1 - 1 لستر سیتی؛ تداوم تساوی های سفیدپوشان لندن

تاتنهام 1 - 1 لستر سیتی؛ تداوم تساوی های سفیدپوشان لندن

وبسایت رسمی برنامه نود - تاتنهام در خانه مقابل مدافع عنوان قهرمانی انگلیس متوقف شد تا برای سومین هفته متوالی در لیگ از کسب پیروزی باز ماند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های تاتنهام و لستر سیتی از هفته دهم لیگ برتر در ساعت 17:30 در ورزشگاه وایت هارت لین به مصاف یکدیگر رفتند.

تاتنهام

لوریس، واکر، فرتونگن، دایر، رز، دمبله، وانیاما، اریکسن، آلی، سون، یانسن

لستر سیتی

اشمایکل، سیمپسون، هوت، مورگان، فوکس، درینک واتر، کینگ، محرز، موسی، اوکازاکی، واردی

لحظات حساس بازی

دقیقه 39: فرتونگن با یک پاس قطری زیبا واکر را در سمت راست زمین پا به توپ کرد. این بازیکن به سمت دروازه لستر حمله کرد و سانتر زمینی به دهانه دروازه اشمایکل ارسال کرد که توپ به دله آلی رسید اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد تا نتیجه بازی تغییر نکند.

دقیقه 44: داور در یک تصمیم بحث برانگیز خطای هوت روی یانسن در محوطه جریمه را اعلام کرد. مهاجم هلندی تاتنهام پشت توپ ایستاد و موفق شد ضربه پنالتی خودش را به گل تبدیل کند.

دقیقه 48: لستر در همان ابتدای نیمه نخست موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. واردی روی اشتباه وانیاما صاحب توپ شد و یک سانتر زیبا به روی دروازه ارسال کرد که موسی موفق شد آن را با یک ضربه سر شجاعانه به گل تبدیل کند.

دقیقه 86: انکوندو با یک حرکت خوب در سمت راست به سوی دروازه لستر حمله کرد و سانتر خوبی به روی دروازه ارسال کرد اما ضربه سر پر قدرت فرتونگن به تیر دروازه اشمایکل برخورد کرد.

2031