وست برومویچ 0 - 4 منچسترسیتی؛ بغض سیتی ترکید

وست برومویچ 0 - 4 منچسترسیتی؛ بغض سیتی ترکید

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم در هفته دهم مسابقات لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که سیتی‌زن‌ها 7 دیدار پشت سر هم را بدون برد پشت سر گذاشته بودند و برای پایان دادن به این روند از ابتدای این دیدار بازی را هجومی آغاز کردند.

وست برومویچ با اینکه در مقابل هواداران خودی به میدان می‌رفت اما توانایی ایجاد موقعیت روی دروازه آبی‌های منچستر را نداشت و این سیتی‌زن‌ها بودند که اکثریت زمان این دیدار را صاحب توپ و میدان بودند، سیتی موقعیت‌های زیادی را روی دروازه وست بروم ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه 18 به مزد تلاش خود رسید.

دقیقه 18: پاس در عمق گوندوغان برای آگوئرو این بازیکن را در موقعیت مناسبی قرار داد و این بازیکن آرژانتینی موفق شد از سمت راست محوطه جریمه دروازه حریف را باز کند.

دقیقه 26: بار دیگر گوندوغان موقعیت حساسی برای هم‌تیمی‌هایش ایجاد کرد، پاس در عمق این بازیکن در محوطه جریمه به نولیتو رسید و ضربه این بازیکن می‌رفت تا در درون دروازه قرار بگیرد آما مک آلی، مدافع وست برومویچ مانع از گل شدن این توپ شد.

دقیقه 28: اشتباه مدافعین وست برومویچ از یک سو و سماجت آگوئرو از سوی دیگر باعث شد این بازیکن پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت مناسبی برای شوت زنی بشود، شوت سرکش این بازیکن به طاق دروازه حریف نشست تا سیتی با حساب 2-0 پیش افتد.

نیمه نخست این دیدار در حالی به پایان رسید که سیتی‌زن‌ها مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و با ارائه نمایشی قدرتمند توانستند حریف خود را در شرایط سختی قرار دهند.

نیمه دوم این دیدار نیز با برتری منچستر سیتی دنبال شد و این تیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما با بی دقتی مهاجمین این تیم این موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از بین رفت.

دقیقه 51:‌ همکاری زیبای بازیکنان سیتی در محوطه جریمه موقعیت مناسبی را در اختیار گوندوغان قرار داد و ضربه این بازیکن آلمانی می‌رفت تا در گوشه دروازه قرار بگیرد که در بین راه به نولیتو برخورد کرد و این موقعیت نیز برای سیتی‌زن‌ها از بین رفت.

دقیقه 54: تیم صاحب خانه برای نخستین بار صاحب موقعیت خوبی شد، پاس در عمقی که برای روندون ساخته شد این بازیکن را در موقعیت مناسبی قرار داد و در حالی که براوو نیز دروازه‌اش را ترک کرده بود اما ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: بار دیگر بازیکنان تیم صاحب خانه موفق شدند موقعیت حساسی ایجاد کنند. ارسال زمینی مک کلین از مقابل روندون گذشت تا این بخت حتمی گل زنی از دست برود.

دقیقه 78: پاس زیبای آگوئرو در حالی به گوندوغان رسید که این بازیکن با دروازه بان حریف تک به تک شد و کاری جز گل کردن‌ این پاس زیبا نمی توانست انجام دهد تا شاگردان گواردیولا به گل سوم خود دست یابند.

دقیقه 89: پاس عرضی  زیبای دی بروین به گوندوگان رسید و این بازیکن آلمانی با بغل پایی زیبا گل چهارم را برای سیتی‌زن‌ها به ارمغان آورد.

نیمه دوم این دیدار نیز با برتری سیتی همراه بود هرچند که تیم صاحب خانه موفق شد موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کند اما در نهایت این سیتی زن ها بودند که موفق شدند برتری پر گلی را به دست آورند.

گل های این دیدار را اینجا ببینید

1899