ساندرلند 1 - 4 آرسنال؛ پیروزی 4 گله و صعود توپچی ها به صدر جدول

ساندرلند 1 - 4 آرسنال؛ پیروزی 4 گله و صعود توپچی ها به صدر جدول

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال با یک برتری 4 گله دلچسب، به صدر جدول لیگ برتر رفت.

به گزارش وبسایت نود، آرسنال در بازی نخست از هفته دهم لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه سنگین 4-1 ساندرلند را شکست دهد و به صدر جدول برسد. شرایط ساندرلند با این باخت، در انتهای جدول تغییری نکرد و فشارها روی مویس بیشتر از قبل شد.

در اولین بازی از هفته دهم لیگ برتر انگلیس، ساندرلند در ورزشگاه لایت با قضاوت اتکینسون، میزبان آرسنال بود. دو تیم در حالی پای به این مسابقه گذاشتند که شرایطی کاملاً متفاوت را تجربه می کردند، آرسنال فاصله اندکی با صدر جدول داشت ولی ساندرلند به ته جدول لیگ برتر چسبیده بود.

دو تیم با این ترکیب به مصاف هم رفتند:

ساندرلند

پیکفورد، جونز، کونه، اوشی، فن انهلوت، واتمور، اندونگ، رادول، پینار، خذری، دفو

ذخیره هاجیلوبوجی، میکا، مانکیو، لاو، آنیچبه، یانوزای، گوچ

آرسنال

چک، بیرین، موستافی، کوشیلنی، گیبز، ال ننی، کوکلین، چمبرلین، اوزیل، یوبی، سانچز

ذخیره هاگابریل، رمزی، اوسپینا، ژیرو، هولدینگ، ینکینسون، نایلز

آرسنال بازی را بهتر شروع کرد و تیم ونگر خیلی زود توانست مزد برتری خود را بگیرد، توپچی ها بعد از دست دادن چندین فرصت، بالاخره توسط سانچز به گل رسیدند، بعد از این گل، ساندرلند بهتر بازی را کنترل کرد ولی توان هجومی این تیم در حدی نبود که بتواند دروازه آرسنال را باز کند. در آن سمت، توپچی ها نیز روی ضدحملات به فرصت های خوبی رسیدند که در استفاده از آن ها با دقت عمل نکردند.

دقیقه 19: سانتر زیبای چمبرلین از جناح راست با تاثیرگذاری عالی سانچز همراه شد و ضربه سر او راهی گوشه دروازه شد تا آرسنال به گل اول بازی برسد. نیمه اول با همین تک گل پایان یافت.

در ابتدای نیمه دوم آرسنال بازی را کنترل کرد و چند موقعیت خوب نیز ساخت ولی به گلی نرسید تا اینکه حریف صاحب ضربه پنالتی شد و بازی را به تساوی کشاند. بعد از گل میزبان، ونگر، ژیرو را به زمین فرستاد و مهاجم فرانسوی دقایقی بعد از ورود به زمین، دو گل به ثمر رساند تا راه پیروزی آرسنال هموار شود.

دقیقه 65: فرار واتمور در عمق دفاع حریف با اشتباه موستافی همراه شد، واتمور با دروازه بان تک به تک شد و پیتر چک درون محوطه او را سرنگون کرد و داور نیز نقطه پنالتی را نشان داد. دفو پشت توپ ایستاد و برخلاف حرکت چک، توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 71: ژیرو دو دقیقه بعد از ورودش به زمین، روی سانتر گیبز، با ضربه ای تمام کننده توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

دقیقه 76: پنج دقیقه بعد از گل پیروزی بخش، این بار روی کرنر ارسالی اوزیل از جناح راست، ژیرو با ضربه ی سری دیدنی، دروازه حریف را برای بار سوم باز کرد.

دقیقه 78: توفان هفت دقیقه ای آرسنال به گل چهارم ختم شد، آرسنال از آشفتگی خط دفاع حریف بهره برد و سانچز در یک قدمی دروازه کار راحتی برای گلزنی داشت.

به این ترتیب آرسنال با دو گل سانچز و ژیرو، برتری دلچسبی را به دست آورد و با تفاضل گل بهتر نسبت به سیتی، به صدر جدول رسید.

2021