آیا پاستوره برای تامین بودجه خرید ستاره مورد نظر پاریسن ژرمن قربانی می شود؟

آیا پاستوره برای تامین بودجه خرید ستاره مورد نظر پاریسن ژرمن قربانی می شود؟

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک بازیساز تیم فوتبال پاریسن ژرمن فرانسه در گفتگو با ESPN FC اخبار منتشر شده در ارتباط با تمایل چندین باشگاه اروپایی و چینی را تأیید کرد.

به گزارش وب سایت نود، منابع آگاه با تأکید بر اینکه خاویر پاستوره در حال حاضر فقط به پاریسن ژرمن فکر می کند، به این مسئله اقرار کرد که حضور این بازیکن آرژانتینی در آینده در پاریسن ژرمن اصلاً قطعی نیست.

برخی منابع خبری گزارش دادند که مسئولان تیم قهرمان لیگ یک فرانسه در نظر دارند طی چند هفته آینده وضعیت پاستوره را مشخص کنند. آخرین خبرهای رسیده پیرامون وضعیت پاستوره ساله اینست که تیم چلسی هم به صف مشتریان این بازیکن 27 ساله اضافه شد. شناخت آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی چلسی از پاستوره به زمان حضور این هافبک بازیساز در تیم فوتبال پالرمو در سری آ بر می گردد. کونته به سبک بازی خاویر خیلی علاقه دارد. به جز چلسی، دو باشگاه دیگر ایتالیایی و چینی هم برای جذب بازیکن پاریسن ژرمن ابراز تمایل کرده اند. هنوز نام این دو باشگاه فاش نشده، اما به نظر می رسد چینی ها پیشنهاد هنگفت و وسوسه انگیزی برای جذب پاستوره ارائه داده اند.

اما آخرین خبرها از وضعیت پاستوره حاکی از آنست که ملی پوش آرژانتینی پس از مدتها دوری از میادین به خاطر آسیب دیدگی، به تمرینات گروهی بازگشته اما منابع آگاه فاش کردند که انتظار می رود که این بازیکن از آمادگی کافی جهت همراهی تیم فرانسوی در دیدار برابر بازل سوئیس برخوردار باشد. دو تیم پاریسن ژرمن فرانسه و بازل سوئیس که در گروه اول رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند، هفته آینده به مصاف هم خواهند رفت.

بازیکن شماره 10 پاریسن ژرمن طی چند فصل گذشته با مصدومیت های متعددی روبرو شد، اما حالا دیگر به نظر می رسد که کاسه صبر مسئولان باشگاه پاریسن ژرمن هم لبریز شده و از دست مصدومیت های پرشمار بازیکن تیم شان به ستوه آمده اند؛ اونای امری سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پاریسن ژرمن، خاویر پاستوره را بازیکنی آسیب پذیر و شکننده خواند.

اونای امری در ابتدای کارش در تیم پاریسی قصد داشت از پاستوره به عنوان بازیکن اصلی و کلیدی تیمش استفاده کند، اما مهم ترین مانع در این راه مسئله آمادگی جسمانی این آرژانتینی شکننده بود. گفته می شود که آماده نبودن پاستوره در اکثر بازی های پاریسن ژرمن در طول فصل یکی از عوامل مهمی بود که اونای امری تصمیم گرفت به سیستم 3-3-4 روی بیاورد؛ یعنی با همان سیستمی که تیم بلان هم بازی می کرد و مبتنی بر مالکیت حداکثری توپ است.

پاستوره در تابستان 2015 قرارداد خود را با باشگاه پاریسن ژرمن تا سال 2019 تمدید کرد؛ اما با توجه به اینکه قرار است تیم فرانسوی در ابتدای فصل آینده جیووانی لوسلو را از روزاریو سنترال به خدمت بگیرد، از اینرو به منابع مالی بیشتری نیاز خواهد داشت.

با شرایطی که در حال حاضر برای خاویر پاستوره آرژانتینی به وجود آمده، این بازیکن تا پایان فصل فرصت خواهد داشت تا به کادر فنی و مسئولین باشگاه ثابت کند که می تواند به خوبی از وضعیت جسمانی خود مراقبت کند. در این صورت ممکن است پاستوره همچنان در پاریسن ژرمن به فوتبال خود ادامه دهد.

2081