مدیر برنامه های ژکو: رم پیشنهاد اینتر برای ادین را رد کرد

مدیر برنامه های ژکو: رم پیشنهاد اینتر برای ادین را رد کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر برنامه‌های ادین ژکو از رد پیشنهاد‌هایی از اینتر، انگلیس و چین برای این بازیکن خبر داد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، ژکو فصل گذشته عملکردی ناامیدکننده در رم داشت اما فصل جاری با 10 گل زده، در صدر جدول گلزنان سری آ قرار دارد. حالا مدیر برنامه‌های این بازیکن در مورد او مصاحبه‌ای داشته است. وی گفت:

مهم‌ترین مسئله این است که ادین بازیکن بزرگی است. فصل اول در لیگ جدید برای هرکسی چالش سختی خواهد بود. مثلاً زازا در وستهم مشکلات زیادی دارد. درعین‌حال، رم فصل گذشته با 9 کاذب بهتر بازی می‌کرد اما فصل جدید سیستم برای ژکو مناسب‌تر است.

وی در مورد پیشنهاد‌ها برای این بازیکن گفت:

بله، نراتزوری پیشنهادی برای او داشت تا در صورت لزوم جانشین ایکاردی شود اما آن‌ها توانایی پرداخت هزینه‌های ژکو را نداشتند. هرچند از دید رم، او فروشی نبود. آن‌ها پیشنهاد‌هایی از انگلیس داشتند و حتی پیشنهادی 30 میلیون یورویی از چین که دستمزد سالانه 15 میلیون یورویی برای ژکو داشت را رد کردند. رم تنها درصورتی‌که خود این بازیکن مایل به ترک باشگاه بود برای او مذاکره می‌کرد. او تصمیم گرفت در رم بماند و خودش را به همه ثابت کند. او عملکرد خوبی در پیش فصل داشت و حتی در طول فصل سری آ نیز می‌توانست تا اینجا بیش از 10 گل به ثمر برساند. اگر او به همین نحو ادامه دهد، رم می‌تواند قهرمان ایتالیا شود.

گفتنی است رمی‌ها هفته جاری میهمان امپولی خواهند بود.

1405