کلانتری: حیف است سیاه جامگان خراب شود

کلانتری: حیف است سیاه جامگان خراب شود

به گزارش "ورزش سه"، ایوب کلانتری درباره تیم سیاه‌جامگان حاشیه‌های حول این تیم که هفته گذشته رخ داد، گفت: حاشیه‌سازی نبود، همه مسائلی که پیش آمده بود حقیقت بودند و مدیران استان باید به خودشان می‌آمدند. بعد از این اتفاقاتی که افتاد شهردار و استاندار و همه آمدند در رختکن، بالاخره باید پشت این تیم باشند چون تیم ما یک تیم خیلی خوب است و با این فوتبالی که بازی می‌کند واقعا حیف است که بخواهد با مسائل حاشیه‌ای خراب شود.

وی درباره رویایی با رقیبی مثل نفت‌تهران که در جایگاه سوم قرار دارد خاطرنشان کرد: مهم نیست که ما مقابل چه تیمی و در چه جایگاهی بازی داشتیم، اگرچه در نفت بازیکنان بزرگی بازی می‌کنند و سرمربی با دانش و تفکری مثل آقای دایی را بالا سر خود دارند اما بچه‌های تیم تلاششان را مقابل آنها کردند تا به تمام حرف و حدیث‌هایی پشت سر سیاه‌جامگان پایان دهند و روی دور مسابقات قرار بگیریم.

او درباره بازی گفت: در این بازی دنبال 3 امتیاز بودیم و از نفت هیچ ترسی نداشتیم. در واقع بیشتر زمان بازی دست ما بود و موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم و حفظ توپ می‌کردیم اما در ادامه موقعیت‌هایی را هم از دست دادیم. هر دو گل را روی اشتباهات فردی خوردیم، گل اول را روی ضربه ایستگاهی که آقای مبعلی روی آن ضربات خیلی خوب عمل می‌کنند  و به تجربه سرزنی بازیکنان نفت دریافت کردیم و گل دوم را هم روی فضای خالی‌ای که برای فخرالدینی ایجاد کردیم خوردیم.

کلانتری از حضور خداداد عزیزی روی نیمکت و اینکه احتمال دارد سرمربی باشد یا نه ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: طبق شنیده‌های ما آقای عزیزی مدیرفنی تیم هستند و اینکه ایشان قرار است هدایت تیم را برعهده بگیرند هیچ اطلاعی در این مورد نداریم. باید دید باشگاه در ادامه چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.