پیش بازی کریستال پالاس - لیورپول؛ کلوپ اندیشه صدر در سر دارد

پیش بازی کریستال پالاس - لیورپول؛ کلوپ اندیشه صدر در سر دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته دهم لیگ برتر انگلیس از عصر امروز آغاز خواهد شد.به گزارش وبسایت نود، آخرین دیدار روز شنبه لیگ برتر انگلیس را تیم های کریستال پالاس و لیورپول انجام خواهند داد. این بازی را راس ساعت 20 به وقت ایران در سلهرست پارک آغاز خواهد شد.

وضعیت کلی دو تیمکریستال پالاس: در 3 هفته اخیر آن ها در کسب برد ناکام بوده اند و تا رده یازدهم جدول سقوط کرده اند. کریستال پالاس شروع خوبی در فصل داشت اما امتیازات از دست رفته در هفته های اخیر این تیم را به میانه های جدول رسانده است. لیورپول: تیم یورگن کلوپ هفته گذشته می توانست صدرنشین رقابت ها شود اما بی دقتی بازیکنان این تیم مانع از رخ دادن این امر شد. لیورپول هم اکنون با کسب 20 امتیاز به دلیل تفاضل کمتر نسبت به منچستر سیتی و آرسنال در رده سوم جدول قرار گرفته است. در 9 بازی قبلی این فصل تیم کلوپ 6 برد کسب کرده که تای آن ها در بازی های خارج از خانه بوده است.

نکات ویژه بازی• جیمز میلنر به دلیل مصدومیت در تمرینات به احتمال زیاد در این بازی قادر به همراهی تیم نخواهد بود.• آخرین باری که کریستال پالاس مقابل لورپول در گلزنی ناکام بوده به دسامبر 1997 برمی گردد. پس از آن در 9 بازی پیاپی آن ها موفق به باز کردن دروازه قرمزها شده اند.• کریستین بنتکه فصل گذشته در 29 بازی 9 گل برای لیورپول به ثمر رساند. در فصل جدید او در 5 بازی 4 گل برای کریستال پالاس به ثمر رسانده است.• از زمان اولین حضورش در لیگ برتر در دسامبر 2012 هیچ بازیکنی اندازه کریستین بنتکه با ضربات سر گل به ثمر نرسانده است (19 برابر با اولیور ژیرو).• لیورپول در 10 بازی آخر خارج از خانه خود در لیگ برتر موفق به ثبت کلین شیت نشده است.• سادیو مانه در 3 بازی از 4 بازی خود مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر موفق به گلزنی شده است.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899