پیش بازی آلاوس - رئال مادرید؛ رویارویی کهکشانی ها با کابوس آبی و اناری ها

پیش بازی آلاوس - رئال مادرید؛ رویارویی کهکشانی ها با کابوس آبی و اناری ها

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید در هفته دهم لالیگا به استان آلاوا سفر می کند تا میهمان تیم دپورتیوو آلاوس باشد. سرزمینی که به طور تاریخی، خود را جزئی از باسک می داند.

به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم های دپورتیوو آلاوس و رئال مادرید در چارچوب هفته دهم لالیگا در ساعت 17.45 شنبه 8 آبان 1395 در ورزشگاه مندیزوروزا شهر ویتوریا گاستیز به قضاوت خوزه سانچز برگزار می شود. رئال مادرید که به همراه ویارئال تنها تیم های بدون باخت فصل جاری لالیگا محسوب می شوند، هم اکنون با 21 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته ولی آلاوس 10 امتیازی، در رتبه سیزدهم جدول جا خوش کرده است. شاگردان زین الدین زیدان پس از 4 تساوی متوالی و سیل انتقاداتی که به سوی آنها جاری شد، طی 4 بازی اخیر در کلیه رقابت ها پیروز شده و 20 گل را درون دروازه حریفان قرار داده اند.

کهکشانی ها در دیدار مقابل تیم دسته سومی لئونسا در کوپا دل ری، به چند ستاره اصلی خود استراحت داده و با درخشش مارکوس آسنسیو و آلوارو موراتا به یک پیروزی قاطع دست یافتند. همگان منتظر بازگشت BBC به ترکیب اصلی رئال و درخشش آنها به ویژه کریستیانو رونالدو هستند. رونالدو در آستانه اهدای جایزه توپ طلا، محکوم به درخشش و از سر گرفتن روند گلزنی خویش است. آلاوس یکی از بزرگ ترین شگفتی های فصل جاری لالیگا را با شکست بارسلونا در نیوکمپ رقم زد ولی پس از آن، طی 6 بازی اخیر فقط یک بار پیروز شده است. شاگردان مائوریسیو پیگرینو تاکنون، فقط یک بار در خانه پیروز شده اند.

نکات آماری بازی:

طی 22 رویارویی آلاوس با رئال مادرید در لالیگا، فقط دو برد نصیب این تیم شده که آخرین برد آنها مقابل رئال مادرید به 16 سال قبل مربوط است. آخرین برد خانگی آلاوس مقابل رئال مادرید در سال 1931 رقم خورد!

در 18 بازی از 21 رویارویی اخیر این دو تیم، رئال مادرید حداقل 2 گل زده است. کهکشانی ها در 5 بازی اخیر مقابل آلاوس، 5 برد به دست آورده اند.

آلاوس طی 6 بازی اخیر متوالی خانگی در لالیگا، شکست نخورده هر چند که فقط یک بار پیروز شده است.

رئال مادرید در دوران مربیگری زیدان، هرگز در خارج از خانه شکست نخورده است. (11 برد و 3 مساوی)

در هر 8 بازی که کاسمیرو برای رئال مادرید در کلیه رقابت های این فصل بازی نکرده، این تیم گل خورده است! (11 گل دریافتی)

طی رویارویی این دو تیم در اکتبر 2002، رونالدو نازاریو برای اولین بار با پیراهن رئال مادرید در لالیگا گلزنی کرد و زین الدین زیدان نیز در همان بازی، آخرین گل خویش را به تیم آلاوس زد.

آلاوس کمترین گل دریافتی در نیمه اول و همچنین کمترین تعداد ضربه کرنر را در این فصل به خود اختصاص داده است.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

تئو هرناندز از محرومیت برگشته تا خیال آلاوس از بال چپ راحت شود. ویکتور لاگواردیا به علت مصدومیت در این بازی غایب بوده و حضور ایبایی گومز در این بازی، در هاله ای از ابهام قرار دارد.

محرومیت دنی کارواخال باعث شده که دانیلو از شانس زیادی برای حضور در پست دفاع راست برخوردار باشد. متئو کوواچیچ شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی رئال مادرید در کنار ایسکو داشته که در این صورت، حامس رودریگز نیمکت نشین خواهد شد. BBC هم پس از استراحت در کوپا دل ری، به ترکیب اصلی کهکشانی ها بر می گردند. احتمالاً گل خارق العاده ناچو فرناندز در لئون هم موجب حضور وی در ترکیب اصلی نخواهد شد.

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه وبسایت هو اسکورد:

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه وبسایت هو اسکورد:

4464