پیش بازی ساندرلند - آرسنال؛ رقابت بالا و پایین جدول

پیش بازی ساندرلند - آرسنال؛ رقابت بالا و پایین جدول

وبسایت رسمی برنامه نود - توپچی ها به دنبال برد در این مسابقه هستند.

به گزارش وبسایت نود، آرسنال در اولین بازی از هفته دهم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه لایت میهمان ساندرلند است. تیم ونگر هفته گذشته در خانه دو امتیاز حساس را از دست داد تا فرصت صدرنشینی هدر برود. تساوی مقابل میدلزبورو باعث شد روند پیروزی های آرسنال قطع شود. البته تیم ونگر در دیدار مقابل ردینگ در میان هفته پیروز شد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه شود. در آن سمت، مویس و تیمش شرایط خوبی را تجربه نمی کنند، آن ها در 5 بازی قبلی خود، چهار شکست را تجربه کرده اند و تنها امتیاز این تیم در خانه مقابل وست برومویچ به دست آمد.

در 5 تقابل اخیر دو تیم، ساندرلند بردی را کسب نکرده است. توپچی ها سه بار پیروز شده اند. فصل گذشته بازی دو تیم در این ورزشگاه، با تساوی 0-0 به پایان رسید. در شش بازی اخیر دو تیم، ساندرلند فقط سه بار دروازه آرسنال را باز کرده است.

مرتساکر، ولبک، آکپوم، پرز به دلیل مصدومیت قطعاً برای آرسنال حاضر نخواهند بود. ژاکا هم محروم است. کازورلا، والکات و مونرئال نیز باید منتظر تایید نهایی پزشکان باشند و حضورشان قطعی نیست. در آن سمت، ساندرلند نیز لیستی بلند بالا از مصدومین دارد: لارسن، بورینی، کریشوف، مانونه، یانوزای، دنایر، کترمول.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات بازی

ساندرلند فقط یک برد در 25 جدال اخیر مقابل آرسنال در لیگ برتر بدست آورده است. آن برد توسط تیم بروس در نوامبر 2009 بدست آمد. 15 باخت و 9 تساوی.

آرسنال در 15 سفرش به ورزشگاه خانگی ساندرلند در لیگ برتر، فقط هشت گل خورده است.

توپچی ها در سه مسابقه از 4 بازی اخیرشان در خانه ساندرلند، کلین شیت کرده اند.

گربه های سیاه هیچوقت در لیگ برتر نتوانسته اند به آرسنال بیش از دو گل بزنند، در دو مرتبه ای که این تیم به آرسنال دو گل زده است، هر دو مسابقه را واگذار کرده است.

دفو در 21 تقابلی که با آرسنال داشته، فقط دو بار دروازه این تیم را باز کرده است.

ساندرلند بعد از شفیلد یونایتد در فصل 1999-2000، بدترین شروع را در لیگ برتر داشته است. ( دو امتیاز بعد از نه بازی).

2021