پیش بازی آگسبورگ - بایرن مونیخ؛ آمارها از برتری باوریایی ها می گویند

پیش بازی آگسبورگ - بایرن مونیخ؛ آمارها از برتری باوریایی ها می گویند

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته نهم رقابت های بوندس لیگا آلمان آگسبورگ میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم آگسبورگ و بایرن مونیخ در حالی روز شنبه در ورزشگاه WWK آرنا به مصاف هم خواهند رفت که چند روز قبل و از دور دوم جام حذفی آلمان هم با هم دیدار کردند. آن دیدار در نهایت با برتری 3-1 بایرن مونیخ خاتمه یافت. قضاوت بازی روز شنبه دو تیم برعهده کریستین دینگرت خواهد بود.

وضعیت کلی دو تیمآگسبورگ: پس از سپری شدن 8 هفته از فصل بوندس لیگا آگسبورگ تنها 8 امتیاز کسب کرده است. تاکنون آن ها در 8 بازی این فصل تنها 2 پیروزی کسب کرده اند و آخرین برد آن ها در هفته پنجم و مقابل درامشتات رقم خورده است.بایرن مونیخ: پس از ناکامی در 3 بازی پیاپی تیم کارلو آنچلوتی روی نوار برد گام بر می دارد. در 3 بازی اخیر در رقابت های اروپایی و رقابت های داخلی آلمان 3 برد کسب کرده اند و پس از پایان هفته هشتم با کسب 20 امتیاز در صدر جدول بوندس لیگا جا خوش کرده اند.

غایبین بازیآگسبورگ

کالسن برکر، کایوبی، بوبادیا، گاویلو

بایرن مونیخ

ریبری، رافینیا، بنکو

نکات ویژه بازی

♦ آگسبورگ در 3 بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده است.♦ آگسبورگ بیش ترین شکست خود در بوندس لیگا را مقابل بایرن مونیخ متحمل شده است (8 باخت).♦ آگسبورگ در تاریخ حضورش در بوندس لیگا 2 برد مقابل بایرن مونیخ کسب کرده که هر دو برد در هفته های پایانی فصل به دست آمده اند.♦ آوریل 2014 آگسبورگ با شکست دادن بایرن مونیخ (1-0) به رکورد 53 بازی بدون باخت آن ها خاتمه داد.♦ در 10 بازی مقابل آگسبورگ، روبرت لواندوفسکی 11 گل به ثمر رسانده است. این بهترین رکورد لواندوفسکی مقابل تیم های بوندس لیگایی است.♦ آگسبورگ در این فصل فقط 39 بار در محوطه حریفان حاضر شده است و بدترین عملکرد را در بین تیم های بوندس لیگا داشته است.♦ توماس مولر که در این فصل هنوز در بوندس لیگا موفق به گلزنی نشده است فصل گذشته در 2 بازی رفت و برگشت دروازه آگسبورگ را باز کرد.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899