پیش بازی تاتنهام-لسترسیتی؛ پوچتینو به فکر انتقام

پیش بازی تاتنهام-لسترسیتی؛ پوچتینو به فکر انتقام

وبسایت رسمی برنامه نود - عصر شنبه و از هفته دهم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام میزبان لسترسیتی خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته دهم لیگ برتر جزیره و از ساعت 17:30 شنبه و در ورزشگاه وایت هارت لین برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده رابرت مدلی خواهد بود.

تاتنهام در حالی پای به این بازی می‌گذارد که در 4 بازی آخرش در کلیه رقابت‌ها پیروز نشده است و در لیگ برتر نیز دو تساوی مقابل وست بروم و بورنموث کسب کرده است. هرچند آن‌ها تا اینجا تنها تیم بی‌شکست در لیگ جزیره محسوب می‌شوند. پوچتینو در این بازی سیسوکو را به علت محرومیت در اختیار ندارد و هری کین نیز در این بازی غایب خواهد بود. احتمالا سون در این بازی در نوک خط حمله به میدان خواهد رفت، هرچند وینست یانسن هم که در بازی مقابل لیورپول گلزنی کرده بود، امیدوار است در این بازی از ابتدا به میدان برود.

از سوی دیگر اما لسترسیتی پس از فصل رؤیایی که با قهرمانی لیگ به پایان رسید، حالا تمرکز اصلی خود را بر لیگ قهرمانان گذاشته است و جایگاه مناسبی در جدول لیگ برتر ندارد. آن‌ها در 4 بازی اول خارج از خانه شکست خورده‌اند که برای قهرمان فصل پیش یک رکورد ناامیدکننده محسوب می‌شود. نامپالیس مندی کماکان غایب خواهد بود و اندی کینگ نیز وضعیت مشخصی برای این بازی ندارد. احتمالا رانیری در این بازی مجددا از زوج واردی، سلیمانی استفاده کند.

ترکیب احتمالی دوتیم:

 نکات آماری بازی:

تاتنهام 9 بازی پیاپی مقابل لستر نتوانسته کلین شیت کند.رانیری در 10 مصاف لیگ برتری مقابل تاتنهام هرگز شکست نخورده است.تاتنهام هنوز در جریان بازی در لیگ برتر گل نخورده است و هر 4 گلی که آن‌ها دریافت کرده‌اند روی ضربات ایستگاهی بوده است.در صورت شکست در مقابل تاتنهام، لسترسیتی دومین مدافع قهرمانی در لیگ برتر پس از بلکبرن خواهد بود که 5 بازی خارج از خانه ابتدای فصل را شکست خورده است.این دو تیم با کسب 54 و 53 امتیاز در سال 2016 میلادی، رکورددار هستند.

 پیش بینی نتیجه بازی:

کد 1405