لباس های جدید بایرن مونیخ

لباس های جدید بایرن مونیخ

سکوی زردرنگ قهرمانی؛اشک شوق فرکی در چمن فولادشهرتیم فوتبال سپاهان برای برگزاری جشن قهرمانی‌اش در انتظار پایان دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران ماند.

حضور بازیکن جنجال‌ساز راه‌آهن و خوشحالی بی‌حد و حصر شاگردان کاظمیبازیکن خارجی تیم فوتبال راه‌آهن که در هفته گذشته جنجال‌ساز شده بود این هفته دیدار تیم‌های راه‌آهن و گسترش‌فولاد را از روی سکوها تماشا کرد.

چه کسی به تبریزی‌ها اطلاعات اشتباه داد؛ شادی عجیب پس از دوم شدن!بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از تساوی خانگی مقابل نفت تهران و از دست دادن عنوان قهرمانی به شکل عجیبی شادی کردند. این شادی نشان می‌داد که به بازیکنان و تماشاگران گفته‌اند قهرمان شدید!

شعار علیه فغانی بعد از اخراج آندو و شهریاری؛ تیموریان هواداران را دعوت به آرامش کردهواداران تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از اخراج آندرانیک تیموریان به شدت علیه داور شعار سر دادند.

ردای قرمز بر تن مهدی رحمتی؛ سید دل هواداران استقلال را شکست؟سید مهدی رحمتی در بازی پیکان با استقلال خوزستان لباس یکدست قرمز پوشیده بود.

عصیان قلعه نویی برای داوری که می گویند استقلالی استامیر قلعه نویی در طول بازی و حتی در پایانش از حق وردی شاکی بود. اینکه داور دربی در اواسط نیمه دوم یک آفساید از بهنام برزای گرفت ، حسابی اعصاب قلعه نویی را به هم ریخت. او در زمان بازی اینگونه به داور اعتراض کرد و بعد از بازی شاکی بود که چرا می گفتند این داور استقلالی است.

بازیکن تیم فولاد راهی بیمارستان شد؛ تاتار از روی سکو بازی را تماشا می‌کندبهمن کامل بازیکن تیم فولاد به دلیل مصدویمت پیش از آغاز بازی راهی بیمارستان شد.

درگیری عمران‌زاده و مکانیمکانی بعد از بازی گفت که فقط عدد ۶ را نشان داده و نمی‌داند چرا عمران‌زاده ناراحت شده و به سمت او آمده است. این تصویر درگیری دو بازیکن را نشان می‌دهد.

علیپور: پرسپولیسی‌ها عدد ۶ را دوست دارند و به همین دلیل بعد از گل این عدد را نشان دادمزننده تک گل پرسپولیس به استقلال گفت: مگر زمانی که فرهاد مجیدی به پرسپولیس گل می‌زد و عدد چهار را نشان می‌داد تماشاگران ما تحریک می‌شدند که حالا با نشان دادن عدد شش اتهام تحریک تماشاگران را به من می‌زنید؟!

عالیشاه:آقای صادقی خجالت بکش!هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر استقلال با انتقاد از رفتار برخی بازیکنان حریف گفت: تیم استقلال هم نتیجه را باخت و هم ادب را.

همکاری ادینیو در تشویق بشیکتاشی و محاصره خبرنگاران توسط هوادارانلوسیانو ادینیو توسط هواداران تراکتورسازی به شدت مورد تشویق قرار گرفت که پس از این تشویق‌ها وی مسئولیت رهبری تشویق بشیکتاشی را عهده دار شد.

عنایتی سمت برانکو نرفت؛دربی ۱۰ نفره شروع شد!رضا عنایتی، مهاجم استقلال پیش از آغاز دربی ۸۰ به سمت برانکو نرفت.

حاشیه دیدار سپاهان-سایپامسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال صبح امروز با حضور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پیش‌بینی لازم را برای قهرمانی احتمالی تیم سپاهان در مسابقات لیگ برتر صورت دادند.

کمتر از ۴۰ هزار نفر در آزادیدرحالی که ۴۵ دقیقه تا داربی ۸۰ باقی مانده کمتر از ۴۰ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

کری صادقی برای مکانی و دور افتخار برانکومدافع تیم فوتبال استقلال به هنگام کردن برای دروازه‌بان تیم پرسپولیس کری خواند.