پیش بازی منچستریونایتد-برنلی؛ شیاطین سرخ تنها به پیروزی می‌اندیشند

پیش بازی منچستریونایتد-برنلی؛ شیاطین سرخ تنها به پیروزی می‌اندیشند

وبسایت رسمی برنامه نود - عصر شنبه و از هفته دهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد میزبان برنلی خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته دهم لیگ برتر جزیره و از ساعت 17:30 شنبه و در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده مارک کلاتنبرگ خواهد بود.

ژوزه مورینیو در حالی تیمش را روانه این بازی خواهد کرد که هنوز نتوانسته آن ثباتی که تیم‌هایش به آن شهره هستند را در تیم جدیدش ایجاد کند. شکست هفته گذشته مقابل چلسی، علامت سؤال بزرگی را مقابل مورینیو قرار داده است و حالا آقای خاص باید هرچه سریع‌تر تیمش را در مسیری درست قرار دهد تا فاصله با رقبا بیش از این زیاد نشود. بااین‌حال، پیروزی مقابل سیتیزن‌ها کمی آرامش را به اردوی یونایتد بازگردانده و حالا با لیست بازی‌های نسبتا مناسبی که پیش روی این تیم است، مربی پرتغالی قطعا به دنبال بازگرداندن تیمش به کورس قهرمانی خواهد بود. مصدومیت 2 ماهه بایی قطعا خبر بدی برای منچستریونایتد است و درعین‌حال، رونی و رشفورد نیز وضعیت نامشخصی برای این بازی دارند. بااین‌حال مورینیو از آماده بودن میخیتاریان خبر داده است.

از سوی دیگر اما برنلی پس از پیروزی درخشان مقابل اورتون در حالی به تئاتر رویاها می‌آید که 54 سال از آخرین پیروزی این تیم در اولدترافورد می‌گذرد. خبر خوب برای شان دایچ در این دیدار، بازگشت آندره گری از محرومیت 4 جلسه‌ای است اما از سوی دیگر، اشلی بارنز و احتمالاً استیون دفور در این بازی غایب خواهند بود. برنلی فرم ضعیفی در بازی‌های خارج از خانه داشته است اما نشان داده که می‌تواند تیم‌های بزرگ را دچار مشکل کند. نمونه این موضوع در پیروزی این تیم مقابل اورتون و لیورپول و شکست دقیقه 90 با گل بحث برانگیز کوشیلنی مقابل آرسنال است.

ترکیب احتمالی دوتیم:

 نکات آماری بازی:

شیاطین سرخ 12 بازی خانگی آخر خود مقابل برنلی را بدون شکست پشت سر گذاشته‌اند.کریس اسمالینگ تنها یک بار موفق شده در یک بازی 2 گل به ثمر برساند که در دیدار سال 2015 دو تیم در این ورزشگاه بوده است. او در آن بازی به‌عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود.در صورت پیروزی شیاطین سرخ، آن‌ها به رکورد 100 پیروزی مقابل تیم‌های تازه صعود کرده در لیگ برتر خواهند رسید.منچستریونایتد در 12 بازی آخر خود در تئاتر رویاها، تنها یک بازی را واگذار کرده است.ژوزه مورینیو درحالی در 27 بازی آخر لیگ برتری خود 13 بار شکست خورده است که در 119 بازی قبل از آن نیز 13 بار شکست خورده بود.برای اولین بار از سپتامبر 2010، زلاتان ابراهیموویچ 5 بازی پیاپی در لیگ بدون گلزنی سپری کرده است.برنلی هر 3 دیدار خارج از خانه خود را شکست خورده و درمجموع تنها 3 شوت در چارچوب داشته است.

 پیش بینی نتیجه بازی:

کد 1405