تمجید داور سرشناس هلندی از رونالدو: او هیچوقت داوران را نمی ترساند

تمجید داور سرشناس هلندی از رونالدو: او هیچوقت داوران را نمی ترساند

وبسایت رسمی برنامه نود - بیورن کوپیرس، داور هلندی مدعی شد که کریستیانو رونالدو از آن دسته بازیکنانی نیست که رو در روی داور بایستد و از رفتار های ستاره 31 ساله پرتغالی تمجید کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، کویپرس در طول دوران داوری قضاوت بازی های بزرگ زیادی را به عهده داشته است، که شامل فینال لیگ اروپا سال 2013 بین چلسی و بنفیکا، و فینال لیگ قهرمانان اروپا سال 2014 بین دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید هم می شود.

فینال لیسبون که در نهایت بعد از تساوی 1-1 دو تیم در وقت های معمول، با پیروزی 4-1 رئال مادرید در وقت های اضافه به پایان رسید، قابل توجه ترین تقابل رونالدو با کویپرس بود و ستاره پرتغالی در این مسابقه گل چهارم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. کویپرس در این رابطه به Pauw گفت:

می دانید که رونالدو یک برنده است. و می دانید که همیشه می خواهد گلزنی کند، هر زمان که صاحب توپ می شود می توانید انتظار یک حرکت انفرادی را داشته باشید. او همیشه به سمت دروازه حرکت می کند. اما او هیچوقت سعی نکرده داوری را بترساند. من قضاوت فینال لیگ قهرمانان اروپا 2014 را به عهده داشتم، که رئال مادرید به مصاف اتلتیکو رفت. و قضاوت بازی های زیادی را به عهده داشته ام که رونالدو نیز در آن حضور داشته است. رونالدو تنها یک بازیکن فوق العاده است.

1771