شکست عربستان، آنچه که مردم می‌خواهند

شکست عربستان، آنچه که مردم  می‌خواهند

به گزارش "ورزش سه"، صعود تیم ملی جوانان به جام جهانی همان طور که پیش تر هم گفته شد با توجه به گروه سخت ایران و کمبود بازی های تدارکاتی موثر و اینکه تیم در دوره قبل بازی ها در بین تیم های میانمار – یمن و تایلند چهارم شده بود ارزشمند و قابل تحسین بود اما حیف است این تیم صعود به جام جهانی را برای خود سقف قرار دهد و در پی شکست عربستان و قهرمانی در این دوره از بازی ها نباشد.

امروز ایرانی ها چشم انتظار پیروزی تیم ملی جوانان در برابر عربستان هستند و صعود به جام جهانی با شکست عربستان حلاوت بیشتری خواهد داشت. اهتزاز پرچم ایران در خاک بحرین آنهم با شکست عربستان حلاوت خاصی برای مردم ایران خواهد داشت و بعد از سال ها پاسخ خوبی خواهد بود به اتفاقی که در منامه افتاد. اعضای تیم ملی بحرین بعد از پیروزی 3-1 در برابر ایران در مقدماتی جام جهانی 2002 با پرچم عربستان شادی کردند!

متاسفانه در سال های اخیر سیاست های خصمانه دولت عربستان و بحرین علیه ایران به فوتبال هم کشیده شده بطوریکه در روزهای اخیر کمتر ایرانی به استادیوم ورزشی خلیفه یا استادیوم ملی بحرین برای تشویق تیم ملی جوانان آمده است در حالی که ایران به هر کجا که می رود تماشاگر دارد. علی الظاهر ایرانیان مقیم بحرین اگر برای تماشای بازی ایران به استادیوم بیایند و تیم ملی را تشویق کنند بعد باید در وزارت اطلاعات این کشور پاسخگو باشند! اینکه چرا ایران را تشویق کردند!

در بازی امروز همه چیز به سود عربستان است. از ساعت بازی تا جو استادیوم ورزشی خلیفه. اما در مستطیل سبز شرایط به گونه دیگری است. ایرانی ها شایسته تر از عربستان برای صعود به به دیدار پایانی هستند. نکته ای که حتی مورد اشاره روزنامه های مستقل بحرینی هم بوده است.