مورینیو: برای هواداران خوشحالم که پیروز شدیم

مورینیو: برای هواداران خوشحالم که پیروز شدیم

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو در مورد پیروزی تیمش در دربی منچستر صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، منچستر یونایتد بعد از شکست سنگین مقابل چلسی موفق شد در دیدار جام اتحادیه، منچستر سیتی را شکست دهد و راهی دور بعد شود، مورینیو سرمربی شیاطین سرخ بعد از این مسابقه گفت:

نتیجه مهمی بود چرا که بازی حذفی، نتیجه بیشتر اهمیت پیدا می کند، اگر برنده باشید در تورنمنت می مانید و اگر بازنده باشید، حذف خواهید شد. این برد البته از آن جایی بیشتر اهمیت داشت که هوادارانمان را خوشحال کردیم و حس خوبی را برای آن ها ایجاد کردیم. هوادارانی فوق العاده که تاکنون در زندگیم ندیده بودم. بعد از آن باخت مقابل چلسی، آن ها حمایتی تمام و کمال از تیم داشتند. عشق بی نظیر این هواداران به باشگاه، فراتر از نتیجه تیم در یک مسابقه، موفقیت و یا فتح یک جام است. عشق و علاقه آن ها به تیمشان، یک عشق واقعی و تعصبی مثال زدنی است. برای آن ها خوشحالم. برای بازیکنان نیز خوشحالم، آن ها شایسته برد بودند، ما شایسته پیروزی بودیم. بازیکنان تمام توان خود را گذاشتند، عملکرد تیم فوق العاده نبود ولی تیم خوب کار کرد. آن چه که فوق العاده بود، روحیه و تلاش تیم بود.

در نیمه دوم بهتر کار کردیم، توانستیم حریف را بهتر از جلو پرس کنیم و کم کم اعتماد به نفس تیم در زمین بیشتر شد. هررا، کریک و پوگبا در نیمه دوم، ضرباهنگ بهتری به تیم دادند و بیشتر پرس کردند. پیش از رسیدن به گل، فرصت های دیگری هم داشتیم ولی در نهایت به گل رسیدیم.

علاقه هواداران فراتر از نتایج تیم است، هواداری از یونایتد در زمان فتح سه گانه یا کسب 5 جام در هفت سال، کار آسانی است، اما حمایت از تیم بعد از شکست 4-0، فوق العاده و بی نظیر است. می خواستیم با این برد، احساس آن ها را نسبت به تیم برگردانیم و حس بد شکست مقابل چلسی را پاک کنیم. هواداران شایسته این برد بودند.

2021