کولتورل لئونسا 1 - 7 رئال مادرید؛ بازی برگشت تشریفاتی شد!

کولتورل لئونسا 1 - 7 رئال مادرید؛ بازی برگشت تشریفاتی شد!

وبسایت رسمی برنامه نود - از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های کوپا دل ری، رئال مادرید در مقابل صدرنشین سگوندا B قرار گرفت که در نهایت موفق شد با نتیجه 7-1 میزبان خود را شکست دهد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم کولتورال لئونسا در 9 بازی اخیر خود پیروز شده بود اما امشب در خانه میزبان شاگردان زیدان بود که در نهایت با نتیجه سنگین 7-1 شکست خورد تا بازی برگشت ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تشریفاتی باشد.

دقیقه '6 (0-1)(OG): ارسال ضربه ایستگاهی کروس از سمت راست به روی دروازه با با ضربه اشتباه جیانی زویورلون وارد دروازه خودی شد و مادریدی ها پیش افتادند.

دقیقه '10: نفوذ و ارسال لوکاس وازکز از سمت راست با ضربه سر خطرناک ایسکو همراه شد که دروازه بان با واکنشی خوب توپ را برگشت داد.

دقیقه '20: حرکت تیمی خوب بازیکنان لئونسا پشت محوطه رئال مادرید، گایار را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه پای چپ این بازیکن با واکنش خوب کاسیا مهار شد.

دقیقه '32 (0-2)(مارکو آسنسیو): گل دوم به راحتی به ثمر رسید؛ لوکاس وازکز از سمت راست با پاس عرضی خود به داخل محوطه آسنسیو را صاحب توپ کرد و این بازیکن به راحتی در فضای خالی پس از کنترل توپ، آن را به گوشه پایین دروازه راهی کرد.

دقیقه '42: پاس در عمق خوب خامس به موراتا این مهاجم اسپانیایی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه او از بین پا های دروازه بان رد شده و در آخرین لحظه با برخورد و تغییر مسیر به کرنر رفت.

رئال مادرید در نیمه اول کاملاً تیم برتر میدان بود و بازی را تحت کنترل داشت اما از موقعیت های پر تعداد خود تنها دو گل به ثمر رساند و با پیروزی 2-0 به رختکن رفت.

دقیقه '46 (0-3)(آلوارو موراتا): اشتباه بازیکنان لئونسا در همان ثانیه های آغازین نیمه دوم، با پاس در عمق خامس به موراتا همراه شد و این ملی پوش اسپانیایی به راحتی با یک بغل پای چپ حساب کار را 3-0 کرد.

دقیقه '53 (0-4)(مارکو آسنسیو): ایسکو با حرکات تکنیکی خود توپ را تا پشت محوطه آورد و در حالیکه توپ از پای او جدا شده بود، آسنسیو آن را گرفت و با شوتی تماشایی دروازه لئونسا را برای چهارمین بار باز کرد تا درخشش خود را تکمیل کند.

دقیقه '55 (0-5)(آلوارو موراتا): رئال مادرید بی امان دروازه حریف را باز می کرد؛ این بار روی پاس تماشایی خامس با بیرون پای چپ، در مقابل دروازه توپ به موراتا رسید و این بازیکن با یک ضربه دقیق، دومین گل خود را به ثمر رساند.

دقیقه '58: فابیو کوئنترائو بعد از ماه ها مصدومیت بالاخره به میدان آمد و جای دنیلو را گرفت. دومین تعویض رئال مادرید هم ماریانو دیاز بود که جای ایسکو را در دقیقه '63 گرفت.

دقیقه '63: روی پاس در عمق عالی خامس، موراتا در موقعیت تک به تک قرار گرفت و می توانست هت‌تریک خود را کامل کند اما ضربه پای چپ این بازیکن با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '65: باستوس داخل محوطه رئال مادرید صاحب موقعیت شد اما شوت زمینی این بازیکن را کاسیا با واکنشی خوب دفع کرد.

دقیقه '69 (0-6)(ناچو فرناندز): ارسال عالی و دقیق خامس به داخل محوطه لئونسا با ضربه آکروباتیک و بسیار تماشایی ناچو پیش تاخته به قعر دروازه حریف راه پیدا کرد تا واکنش جالب زیدان و خامس را به دنبال داشته باشد. بعد از این گل کارواخال جای خود را به کواچیچ داد.

دقیقه '84 (1-6)(مارتینز): حریف کوچک و گم نام هم موفق به باز کردن قفل دروازه رئال مادرید شد؛ ارسال توپ از سمت راست به تیر دوم که برای مارتینز کاشته شد و شوت سرکش این بازیکن از داخل محوطه جای واکنشی برای کاسیا باقی نگذاشت.

دقیقه '1+90 (1-7)(ماریانو دیاز): مهاجم جوان مادریدی ها که امشب زیدان فرصت بازی به او داده بود، توپ را در سمت راست به وازکز سپرد و در ادامه ارسال خوب این بازیکن را با ضربه سری دقیق به گوشه دروازه فرستاد تا حسن ختامی بر این بازی مقتدرانه باشد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771