اورا: رایان گیگز می گفت 37 سالگی بهترین سال فوتبالی ام بود

اورا: رایان گیگز می گفت 37 سالگی بهترین سال فوتبالی ام بود

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع فرانسوی یوونتوس می گوید که استفاده از مغز و انتخاب درست می تواند به طولانی تر شدن دوران فوتبالی بازیکنان کمک کند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، پاتریس اورا به تازگی گفتگویی با وبسایت یوفا انجام داده است که در ادامه می خوانید:

وقتی که در دوران تعطیلات به تمرینات سخت خود ادامه دهید. انگیزه شما هم قطعا بیشتر خواهد شد. من در تعطیلات تمریناتم را متقف کردم و به استراحت پرداختم. در شروع فصل به خوبی متوجه کمبودهایم شدم. به رایان گیگز، زانتی و مالدینی دقت کنید. آن ها تا 40 سالگی در بالاترین سطح فوتبال بازی کردند. راز موفقیت آن ها همین است. من هنوز کاملا آماده نیستم و خودم هم این را می دانم.

اورا افزود:

اکنون آرامش بیشتری دارم. با دید بازتری به مسائل نگاه می کنم. وقتی که 20 ساله و قدرتمند هستید دست از تلاش بر نمی دارید. می دوید و می دوید و می دوید. اما در این سن و سال شاید نصف آن هم امکان پذیر نباشد. برعکس آن دوران شاید 5 بار در موقعیت سانتر کردن قرار بگیرید. اما ممکن از یکی از آن ها تبدیل به پاس گل یا موقعیت گل شود. چراکه شما اکنون با تجربه تر هستید. حتی در جایگری.

مدافع 35 ساله یوونتوس گفت:

یادم هست که رایان گیگز گفت 37 سالگی ام یکی از موفق ترین دوران زندگی فوتبالی ام بود. پرسیدم چرا؟ او گفت که بازی کردن برایم آسان تر به نظر می رسد. اصلا خسته نمی شوم. وقتی 20 سالم بود خیلی می دویدم و پس از بازی و تمرینات بسیار خسته بودم. اما اکنون برعکس است. چرا که بیشتر از فکر و تجربه ام استفاده می کنم. حتی با وجود تمرینات فشرده و سخت یوونتوس. امیدوارم در 37 سالگی من هم بهترین سال فوتبالی ام را پشت سر بگذارم. دوست دارم از فوتبالم لذت ببرم. زمان کمی تا آن موقع مانده است.

1313