سیاه جامگان -نفت/ندار و ندارتر؛اعتصاب کنندگان به هم رسیدند

سیاه جامگان -نفت/ندار و ندارتر؛اعتصاب کنندگان به هم رسیدند

سیاه جامگان و نفت تهران در حالی به مصاف هم می روند که هر دو با مشکل اعتصاب بازیکنانشان مواجه بودند.

به گزارش کاپ، تیم های سیاه جامگان مشهد و نفت تهران در چهارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم می روند. 

* هر دو تیم طی هفته گذشته با مشکلات عجیب و غریبی روبه رو بودند که ماحصل آن منجر شد به اعتصاباتی که بازیکنان انجام دادند. 

* فرهاد کاظمی سرمربی سیاه جامگان پس از حل نشدند مشکلات مالی این تیم از سمتش استعفا داد و حالا کمک های بومی او هدایت نفت را در بازی برابر نفت برعهده دارند. 

* خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال مشهد برای حل مشکلات این تیم و سروسامان دادن به اوضاع به عنوان مدیر فنی کنار تیم حضور دارد.

* نفت تهران هم همچنان با مشکلات قبلی خودش دست و پنجه نرم می کند. بازیکنان تیم روزهای دوشنبه و سه شنبه حاضر به انجام تمرین نشدند و حالا با آمادگی نه چندان بالا به مصاف سیاه جامگاه خواهند رفت.

* نفت تهران به واسطه پیروزی مقابل ذوب آهن با 15 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و در صورتی که بتوانند در این بازی به برتری برسند به تراکتورسازی در دربی تبریز شکست بخورد به رده دوم صعود خواهند کرد. شکست نفتی ها هم می تواند به منزله از دست رفتن رده سوم باشد.

* سیاه جامگان در حال حاضر با 9 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند. آنها اگر در این بازی به پیروزی برسند امتیازاتشان دو رقمی خواهد شد و شاید رتبه شان تک رقمی. اما اگر نتوانند سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند باید منتظر نزدیک تر شدن به قعر جدول باشند.

* این دو تیم فصل گذشته دو بار مقابل هم قرار گرفته اند که حاصل آن دو پیروزی یک برصفر و 2بریک برای تیم مشهدی بود البته در آن زمان هدایت سیاه  جامگان با فرهاد کاظمی و رسول خطیبی بود. سرمربی نفت هم علیرضا منصوریان. 

* رضا شربتی مدافع تیم سیاه جامگان به دلیل محرومیت در این بازی حضور نخواهد داشت و حمیدرضا علی عسگری هم به دلیل مصدومیتی که دارد احتمال دارد این بازی را از دست بدهد. 

* میثم حسینی از تیم سیاه جامگان سابقه حضور در نفت تهران را دارد و بازیکنانی نظیر حمیدرضا علی عسگری و محمدرضا خانزاده سابقه شاگردی علی دایی را دارند.