توماس مولر: دیگر کسی حوله بازیکنان جوان را نمی دزدد

توماس مولر: دیگر کسی حوله بازیکنان جوان را نمی دزدد

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم ملی آلمان می گوید بازیکنان تیم بزرگسالان باشگاه بایرن مونیخ رفتار محترمانه ای نسبت به جوانان باشگاه دارند.

به گزارش وب سایت نود، توماس مولر به این مسئله اشاره می کند که رفتار بازیکنان بزرگسال این باشگاه با بازیکنان جوان همیشه به این شکل نبوده است.

شایعات زیادی پیرامون این مسئله وجود داشت که الیور کان دروازه بان افسانه ای تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان حوله باستن شواین اشتایگر را از درون رختکن این تیم برداشته اما توماس مولر می گوید دیگر چنین اتفاقاتی در تیم بایرن مونیخ نمی افتد. توماس مولر در این باره به سایت گل می گوید:

الان دیگر هر کسی حوله خودش را دارد و حتی چند حوله اضافی هم داریم و دیگر لازم نیست مثل چند سال قبل هر بازیکن حوله شخص دیگری را بردارد (با خنده). زمانی که کار خودم به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای را آغاز کردم، شرایط تیم در حال تغییر کردن بود. دیگر شاهد چنین مسائلی نبودیم که بازیکنان بزرگتر تیم عملاً به دیگران زور بگویند. بزرگترهای تیم به ما دست می دادند. اگر شما در ترکیب تیم حضور داشتید، آنها با آغوش باز پذیرای شما بودند. در مورد بازیکنان جوان باید بگویم آنها بیشتر به کمک نیاز دارند تا اینکه به آنها بگویید چه کار بکنند. اینگونه رفتارها در جامعه هم تغییر کرده است.

وی در ادامه به نمونه ای از رفتارهای بازیکنان بزرگ بایرن مونیخ هم اشاره کرد و گفت:

مارک فان بومل کاپیتان بایرن بود و به بازیکنان جوان تیم نظیر بدشتوبر یا خود من یا آرین روبن خیلی توجه داشت و احترام می گذاشت. من با بازیکنان آلمانی زیاد تماس داشتم. با افرادی مثل شواینی یا فیلیپ لام که بزرگان تیم بودند و به بازیکنان تیم توجه می کردند.

ستاره ملی پوش تیم ملی آلمان که تمام دوران ورزشی خود را در بایرن مونیخ سپری کرده، از سال 2008 تا به حال بیش از 360 بازی برای تیم های باشگاهی و ملی انجام داده و بیش از 150 گل هم زده است.

2081