آلوفس: فروش دی بروین و پریشیچ به تیم ما ضربه زد، با این حال تصمیمی درست بود

آلوفس: فروش دی بروین و پریشیچ به تیم ما ضربه زد، با این حال تصمیمی درست بود

وبسایت رسمی برنامه نود - کلاوس آلوفس می گوید فروش کوین دی بروین و ایوان پریشیچ به وولفسبورگ ضربه وارد کرده است.به گزارش وبسایت نود، وولفسبورگ که در فصل 2014/15 مقام نایب قهرمانی بوندس لیگا را کسب و حتی قهرمان جام حذفی آلمان شد این فصل همانند فصل گذشته در بوندس لیگا نتایج خوبی کسب نکرده و دیتر هکینگ سرمربی این تیم هفته گذشته به دلیل بحران موجود در تیمش استعفا داد.کلاوس آلوفس مدیر ورزشی وولفسبورگ می گوید فروش دی بروین و پریشیچ اگر چه درآمد بسیار خوبی برای باشگاه داشت اما آن ها بهای جدایی این دو بازیکن از باشگاه را چشیده اند.

ما در گذشته تصمیم گیری هایی داشتیم که زیاد موفقیت آمیز نبوده اند. فروش دی بروین و پریشیچ با توجه به جنبه تجاری و مالی آن ها تصمیمی صحیح بود، حتی اگر می دانستیم با نبود آن ها ما کیفیت خود را از دست خواهیم داد. روی کاغذ ما با گرفتن بازیکنان جانشین می خواستیم کیفیت این دو بازیکن را به تیم برگردانیم، اما این اتفاق طبق خواسته های ما رقم نخورد. در حقیقت می توان گفت ما در پیدا کردن جانشین برای دی بروین و پریشیچ شکست خوردیم.

وولفسبورگ از فروش دی بروین و پریشیچ به اینتر حدود 100 میلیون یورو درآمد زایی داشت که 35 میلیون از این پول را برای خرید یولین دراکسلر هزینه کردند که نتوانسته در حد انتظارات ظاهر شود.

7899