هارگریوز: تیم مورینیو باید همچون تیم گواردیولا، صاحب فلسفه باشد

هارگریوز: تیم مورینیو باید همچون تیم گواردیولا، صاحب فلسفه باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - هارگریوز معتقد است یونایتد باید همچون سیتی فوتبالی مدرن را به نمایش بگذارد.

به گزارش وبسایت نود، اوون هارگریوز ستاره سابق تیم ملی انگلیس پیش از بازی حساس دو تیم شهر منچستر در جام اتحادیه در گفتگو با Squawka در مورد شرایط دو تیم این چنین صحبت کرده است:

منچستر سیتی اخیراً تزلزلی داشته است ولی هنوز آن ها صدرنشین لیگ هستند. احتمالاً تیم سیتی هنوز کاملاً تبدیل به آن چیزی نشده که پپ می خواهد ولی این تیم هویت مخصوص به خود را دارد و مسیری مشخص را برای خود تعیین کرده است.

تفاوت یونایتد در این جاست که آن ها هنوز هویتی خاص خود ندارند، هنوز مورینیو در حال یافتن بهترین تیمش است و سبک بازی تیم نیز مدام دچار تغییر می شود. بازی های زیادی را از یونایتد در این فصل مشاهده کرده ام، آن ها از نظر میزان دوندگی و پرس کردن، شرایط خوبی را در بین تیم های اروپایی ندارند. فوتبال مدرن امروز بر پایه پرس از جلوی زمین است. امیدوارم یونایتدی جنگنده تر و با ریتم بازی بهتر مشاهده کنم.

بازی مهم و جذابی خواهد شد، خصوصاً با توجه به بازی اخیر دو تیم در الدترافورد در لیگ برتر. معمولاً مربیان در بازی های حذفی، ترکیب تیم را تغییر می دهند ولی با توجه به حساسیت بازی و رقابت بین دو تیم و دو مربی و نیاز به برد، فکر می کنم این بار این اتفاق رخ ندهد.

2021