پیش بازی منچستر یونایتد - منچستر سیتی؛ رویارویی مجدد مورینیو و گواردیولا در جام اتحادیه

پیش بازی منچستر یونایتد - منچستر سیتی؛ رویارویی مجدد مورینیو و گواردیولا در جام اتحادیه

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم شهر منچستر که طی هفته های اخیر، نتایج خوبی را نگرفته اند، در جام اتحادیه به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم های منچستر یونایتد و منچستر سیتی در دور چهارم جام اتحادیه انگلیس موسوم EFL Cup ساعت 22.30 چهارشنبه 5 آبان 1395 در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می شود. منچستر یونایتد برای عبور از اولین بحران فصل، در بهترین زمان ممکن به حریفی ضعیف همچون نورثمپتون در جام اتحادیه برخورد کرد و با نتیجه 3-1 پیروز شد. پس از باخت 4-0 به چلسی، فشار انتقادات به تیم منچستر یونایتد به اوج رسیده و شاگردان ژوزه مورینیو به دنبال کسب یک برد ارزشمند در مقابل همشهری خود یعنی منچستر سیتی هستند. در دیدار اخیر این دو تیم در لیگ برتر، منچستر سیتی توانسته بود در اولدترافورد به برتری 2-1 دست یابد و این دیدار دومین تقابل مورینیو و گواردیولا در فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

نکات آماری بازی:

منچستر سیتی نیز روزهای خوبی را سپری نمی کند و در 5 بازی اخیر پیروز نشده است. هر دو تیم در اوج فشار رسانه ای قرار دارند و برد در این بازی حساس، به شدت برای این دو مربی بزرگ اهمیت دارد. سیتی تنها تیم در این فصل بوده که موفق به شکست یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد شده و نتایج گوردیولا مقابل مورینیو همیشه بهتر بوده است.

زلاتان ابراهیموویچ طی 8 بازی اخیر، فقط یک گل زده که مربوط به همان دیدار با منچستر سیتی در لیگ برتر است.

آخرین دیدار رسمی این دو تیم در مسابقاتی غیر از لیگ برتر، به ژانویه 2012 مربوط می شود که منچستر یونایتد توانست در جام حذفی مقابل منچستر سیتی به برتری 3-2 برسد.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

حضور وین رونی و مورگان اشنایدرلین در این بازی به علت مصدومیت در هاله ای از ابهام است و اریک بایی نیز به علت مصدومیت لیگامنت زانو در دیدار با چلسی، مدت زیادی در میادین حضور نخواهد داشت. مروان فلینی نیز به علت مصدومیت در بازی با چلسی، غایب دربی شهر منچستر است.

مصدومیت باکاری سانیا و پابلو زابالتا باعث شده تا گواردیولا به علت فقدان مدافعان کناری، مجبور به استفاده از سیستم دفاع 3 نفره در دیدار با ساوتهمپتون شود. چلسی نیز با همین سیستم دفاعی، منچستر یونایتد را زمین گیر کرد. حال باید دید پپ دوباره از خط دفاعی سه نفره استفاده می کند یا خیر. در این بازی، کلودیو براوو جای خویش را به ویلی کابایرو درون دروازه منچستر سیتی خواهد داد. کوین دی بروین نیز به علت مصدومیت، غایب است.

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه وبسایت هو اسکورد:

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه وبسایت هو اسکورد:

4464