صالح پناهی: باید خودمان را مقابل برنده نفت – نساجی محک بزنیم

صالح پناهی: باید خودمان را مقابل برنده نفت – نساجی محک بزنیم

سرمربی شهرداری تبریز گفت: ما اکنون فقط یک امتیاز با صدر جدول فاصله داریم.

علی صالح پناهی سرمربی شهرداری تبریز قبل از دیدار جام حذفی مقابل شهرداری فومن به کاپ اظهار داشت: بازی بسیار مهمی را در شیراز بردیم. این بازی ما را به یکقدمی صدر جدول رساند. بچه ها نود دقیقه دویدند و کوتاه نیامدند. تیم ما شخصیت تلاش و بردن  پیدا کرده است. ما به روند رو به رشد خود ادامه خواهیم داد و بازی بعدی که با سردار بوکان در تبریز دارم به چیزی جز صدر نشینی فکر نمی کنیم.

وی افزود: درست است که این تیم پیروز قربانی بازیکن اسبق استقلال را به عنوان سرمربی در اختیار دارد ولی تیم ما هم فقط سه امتیاز این بازی را می خواهد. ما اکنون فقط یک امتیاز با صدر جدول فاصله داریم.

صالح پناهی که خودش سالها به عنوان مدافع در تیم شهرداری تبریز بازی کرده در مورد بازی حساس جام حذفی تیمش با شهرداری فومن نیز گفت: سعی می کنم از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را کرده و با بردن این بازی ضمن حضور در جمع شانزده تیم برتر حاضر در مرحله بعد؛ توان تیمی خود را مقابل برنده دیدار نفت تهران و نساجی محک بزنیم.

وی در پایان گفت: نود درصد تیم شهرداری تبریز را جوانان و بازیکنان سخت کوش و جویای نام بومی تشکیل داده اند و کل کادر فنی هم بومی هستند.